Rannekelloista

NusNus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Galaxy S4 Active
Suunnon S6 roikkuu minun oikeassa ranteessani. Se on ollut mukana vaikka missä ja aina on toiminut. Erittäin hyvä kello.

Juppe

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kun olen jekkumielellä niin kellona casio cmd-40...ominaisuuksina on mm oppiva kaukosäädin....(myytävänä!!)

Nää kellot oli tullessaan markkinoille 1993 aika kovahintaisia,omastani maksoin 1998 tai 1999 jotain 600mk.

saeaetaejae

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Juppe sanoi:
Kun olen jekkumielellä niin kellona casio cmd-40...ominaisuuksina on mm oppiva kaukosäädin....(myytävänä!!)

Nää kellot oli tullessaan markkinoille 1993 aika kovahintaisia,omastani maksoin 1998 tai 1999 jotain 600mk.

laita kuva vaikka meiliin, jos onnistuu?

Omenanraato

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
964
Puhelinmalli
iPhone 6+ 16GB Silver
tuon tyyppinen mun vanha laskin/kalenteri/puhelinmuistio kellokin oli..eipä oo paljoa ulkoäkö muuttunu

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Juppe sanoi:

Tuosta tuli mieleen, että itseltäkin löytyy tuollainen. Piti nyt kaivaa esille tuolta kaapinpohjalta. Saman mallinenki näyttää olevan ja toimiikin vielä. Oli se kivaa sillon yläasteaikoina kiusata opettajia tuolla ;) Niin ja en ole käyttänyt kelloa sen jälkeen, kun ensimmäisen kännykän sain.

yepp

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
32   0   0
Reaktiopisteet
76
Puhelinmalli
Samsung galaxy S8+
Itsellä ranteessa Seiko Chronograph joka on ollut aktiivisessa käytössä jo melkein 8vuotta. Kerran vaihdettu patteri ja kerran mennyt metallinen tappi poikki hihnasta. Ihme kyllä kesti intissäkin tuo, vaikka vähän osumaa ottikin välillä. Safiirilasi olisi poikaa kyllä tuossa, sen verran naarmuilla tuo linssi on, mutta kyllä tuolla pärjää varmaan vielä toiset 8vuotta.

Kello tulee kädessä pidettyä aina kun on liikenteessä (töissä, ajelemassa autolla, kävelyllä....). Mutta harvemmin kuitenkaan kotona, kelloja kun tuppaa olemaan melkein joka seinällä :)

Kännykästä en ole edelleenkään tottunut katsomaan kelloa, vaan aina tähyilee eka ranteeseen ja jos siinä ei kelloa jostain syystä ole, niin sitten kännykästä.

Ja kyllä kunnon rannekello kieltämättä tyylikäs on, ainakin jos vrt. johonkin adidaksen-three-stripes-muovi "rannekelloon"...

jontteri

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Rannekello on ,joku perusleijona . Ollut jo useamman vuoden pöytälaatikossa patteri tyhjänä.

Kännykästä tulee sitä kellonaikaa katottua. Puhumisen jälkeen tärkeimpiä kännykän omin, siis oikeasti tarpeellisempi kuin esim se kamera ..

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
McTom™ sanoi:
Tällä hetkellä käytän Suunnon rannetietokoneita.
Juhliin ja virallisempiin tilanteisiin käytän Observeriä. Vapaa-aikana ja liikkuessa käytän pääasiallisesti X9:ä.

Ilman kelloa ei voi liikkua kodin ulkopuolella ja kännykän kellon varaan en uskalla laskea.

"kyllä kello miehen tekee..."
Hmm.. mä oon ihan surutta pitänyt M9ä päällä niin puvun kuin vähemmän jäykkien vermeiden kanssa. Aina tuo onkin tosiaan ranteessa. Ja jos on latauksessa niin silloin Vector tilalle. Olisi tarkoitus hankkia G3 tässä jossain vaiheessa, mutta M9 pysyy silti ykkösenä. Sinänsä kun asiaa ajattelee niin ei pitäisi kenenkään edes ajatella mitään casioita tai muita samsungeja - kyllä sen pitää olla kotimainen kun kerran täällä niin mainioita tiukuja tehdään, Suunto ja Polar ihan kansainväliselläkin mittapuulla huippua.

Tykkään siis tiukustani kovin, kerrassaan mainio peli ja suosittelen kaikille. Kerrohan McTom - kuinka sulla kestää akku ja toisaalta miten se näytön ympärillä oleva kuori?

HenkkaW

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
5   0   0
Reaktiopisteet
0
NusNus sanoi:
Suunnon S6 roikkuu minun oikeassa ranteessani. Se on ollut mukana vaikka missä ja aina on toiminut. Erittäin hyvä kello.
Sama täällä, tosin kelloahan pidetään vasemmassa kädessä ;)
Sitten toisena kellona löytyy Polarin sykemittari (mallia x), mielellään pitää erikseen lenkki ja käyttökellon niin ei tarvi sitten hikistä vehjettä käteen laittaa. Seikon Kinetic löytyy kans laatikosta, mutta nykyään on Suunto aina kädessä niin Seikon käyttö on jäänyt aika vähille...

tonza19

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1
Puhelinmalli
6S
Mäksä sanoi:
WonderC sanoi:
Mäksä sanoi:
uimahallis saat helposti naarmuja kun kaakeli ja timantti pystyy tuohon helpostikkin.
Missäs uimahalleissa sitä oikein käydään? En tosin ole aikoihin käynyt uimahalleissa, mutta ainakaan silloin joskus niissä ei timantteja juuri näkynyt.
siin lukeekin kaakeli ja timantti...ei timanttikaakeli.
Ei kai se pointti siinä ollutkaan, vaan siinä, että missäs uimahalleissa on timanttia esillä. Siis yleensä timanttia, ei välttämättä timanttikaakelia. No joo, se siitä :D

Itelläni on ollu ranteessa jo varmaan 6 vuotta sama Q&Q digikello, kerran vaihettu joskus vuosi sitten patteri. Ite en myöskään osais olla ilman kelloa. Vasemmassa ranteessa tulee pidettyä kun oon vielä vasenkätinen.

Omenanraato

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
964
Puhelinmalli
iPhone 6+ 16GB Silver
no voi herraisä teidän kans :D

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Etsikääs joku taitava googlettaja joku kauppa (mieluiten Euroopasta), josta voisi tilailla Issey Miyaken kelloja, tota TO mallia himoitsen.

saeaetaejae

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
riku sanoi:
Etsikääs joku taitava googlettaja joku kauppa (mieluiten Euroopasta), josta voisi tilailla Issey Miyaken kelloja, tota TO mallia himoitsen.
helsingissä on ollut myynnissä jotain malleja joskus jossain liikkeessä... :D

nim.mer. desink.friik

NusNus

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2
Puhelinmalli
Galaxy S4 Active
HenkkaW sanoi:
NusNus sanoi:
Sama täällä, tosin kelloahan pidetään vasemmassa kädessä ;)
Sitten toisena kellona löytyy Polarin sykemittari (mallia x), mielellään pitää erikseen lenkki ja käyttökellon niin ei tarvi sitten hikistä vehjettä käteen laittaa. Seikon Kinetic löytyy kans laatikosta, mutta nykyään on Suunto aina kädessä niin Seikon käyttö on jäänyt aika vähille...
Se roikku oikeassa ranteessa sillä ala-asteella kun sain ekan kunnollisen kelloni niin kokeilin kumpaankin käteen ja vasemmassa tuli enemmän naarmuja. Siitä se sitten alkoi.

Minulla on lenkkikelloni Polarin F11 sykemittari. Sillä saa lenkkeilyt hoidettua hyvin.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
riku sanoi:
Miyaken kelloja pitäisi löytyä Aerosta Helsingistä (lähinnä Koskisen suunnittelemia malleja.)

Kelloissa suosin luonnollisesti Sveitsiläisiä tuotteita, oikeita mekaanisia rannekelloja. Näitä marketin quartzeja en pidä juuri minään ; )

Suomessa on erittäin huono kellokulttuuri ja ihmisillä on aivan järkyttävää sontaa ranteissa.

http://www.thepurists.com/
http://www.sarpanevawatch.com/

Top Bottom