1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Rahaa tarjolla saksankieli-taitoiselle!!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Guest, 1/1/05.

1. Guest Vieras

Eli olen tilannut handyattackesta s700i-SonyEricssonin ja haluisin saada sieltä sen seurantakoodin eli jos osaat saksaa niin maksan sulle siitä että soitat sinne ja kysyt sen seurantakoodin tuon mun tilausnumeron perusteella. Mäksä on kysynyt sen omassa tilauksessaan ja silloin sai koodin millä näki missä tlaus oli milloinkin menossa, mut ei hän nyt suostu ottamaan yhteyttä mun pyynnöistä huolimatta. ELi halukkaat soittajat ottakaa yhteyttä YV:llä

2. Guest Vieras

Kyseisen halukkaan tulisi siis soittaa handyattackeen ja kysyä sitä seurantakoodia

vai saako sen muuten selville ku soittamalla?

3. juppelis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    9
    Eikö ne siellä osaa englantia?

4. Kerppis Vieras

Kyllä sen koodin pitäisi tulla ihan sähköpostiin, kunhan paketti vain lähtee liikkeelle. Ei kannata vielä nyt hirveitä summia alkaa maksamaan ihmisille.

5. Guest Vieras

Osaavat mutta saksankielellä on palvelu nopeaa ja mutkatonta ja siellä ei kuulemma ole englantia osaavia puhelinpellejä aina paikalla

6. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja voihan sitä mailillakin ihan kysyä, jos ei tule. Kyllä englannillakin yleensä pärjää.

7. Guest Vieras

Mailin laitoin sinne samalla heti sen jälkeen ku tilasin sen viikko sit mut ainoa ongelma on se että joutaisin toki odottelee sitä jos olisin kaiket päivät kotona mut en ole kotona seuraavaan pariin viikkoon ni näkis netistä millo se on saapunu postiin ja vois hakee sen

8. PA-Mikko

Tykkäykset:
    0
    Handyattachesta tuli ainakin minulle selvällä englanninkielellä vastaus nopeasti kaikkiin kysymyksiini.

Jaa tämä viestiketju