1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Radiolinjan tukiasemia pimeni eilen ympäri Suomea

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Metsis, 27/9/03.

1. Metsis

Tykkäykset:
    0
    Eipä se Soneran verkko ole ainoa, joka pystyy kaatumaan :)

Valkealan tukiasema ei ilmeisesti pimennyt, koska en ainakaan huomannut. Vai huomaako sitä tuon kellonäytönsäästäjän takia?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ei huomaa. Kiva ihmetellä miksi kukaan ei soita-mistään ei näe onko koko känny verkossa jos ei nappeja tuupi :)

3. Raato_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    e61 / saunalahti
    ai joo mulla on tuo "primetime" pimeenä edelleenkin

ja mielenkiintoseks asian tekee se että talossa on 3 rl - liittymää
    joista 2 toimii toisessa gprs pro jolla ...tätäkin nyt kirjoitan.....

no pitää viimeistään maanantaina ruveta soitteleen et voisko asialle jotain tehrä ku mikään ei toimi:)

niin ja tämä ongelma on reilun 16kilsan päästä valkealasta.. :)

4. huppu

Tykkäykset:
    0
    Huittisissa ei toiminut RL GPRS 27.9. klo 23 jälkeen, mutta puhelut onnistuivat.

( 27.9. klo 22 GPRS toimi vielä )

5. Verre

Tykkäykset:
    0
    Joo viime aikoina on ollut paljon ongelmia tuon "primetimen" kanssa. Nytkin on toista yötä perään pimeenä. Päivällä kyllä toimi mut ei ole silloin vara surffata...

6. Metsis

Tykkäykset:
    0
    Mulla ainakin nyt tuo ihan Perus GPRS wapin kanssa toimii.

7. Lappalainen

Tykkäykset:
    0
    Totta, totta...Prime time on toiminut aivan luokattoman huonosti. Milloin on paripäivä yhtäsoittoa pois pelistä, milloin muutaman tunnin pätkiä. Pariin otteeseen olen kysäissyt laskuun hyvitystä ja saanutkin, mutta ei sekään pidemmän päälle innosta kun kuitenkin tuon palvelun on ottanut siksi, että voisi käyttää GPRS:ssää, ei siksi, että saisi sillä pienennettyä laskun loppusummaa.

Luulisi nyt hyvänen aika, että tuon tason operaattori saisi verkkonsa siihen tilaan, että se kestää pystyssä edes 2vko:a yhteen kyytiin.

8. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Onneks en omista Radiolinjaa enään :) Vastaavanlainen tilanne oli silloin kesällä kun koko Pohjois-Suomesta pimeni Soneralta tukiasemat Saunalahti mukaan lukien.

9. koutsa

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note valkoinen
    hmm... mulla on toiminu gerpsi primetime hyvin. rl on ollu käytössä kohta 2 kk ja ainoastaan yhtenä iltana on ollu täs himas gerpsi pimeenä (ja se tais olla just toi la 27.9. ilta muistaakseni). asustelen pohjois-lahdessa.

muutenkin meni numeronsiirrot jne. asiallisesti, ajallaan jne.

onks mulla käyny hyvä säkä? kannattaaks mun lotota? mitäs muuta mä kysyisin? =)

Jaa tämä viestiketju