1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Radiolinjan pakkausohjelmisto ei toimi xp:llä????

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Slayer, 25/11/03.

1. Slayer

Tykkäykset:
    0
    Nyt hyvät ihmiset ja sotatoverit, auttakaa miestä hädässä ja kertokaa miten ton pakkaus ohjelmiston saa toimimaan win xp:llä??

Windows xp ei tunnista kyseistä pakkausmuotoa joten en saa asennettua ohjelmaa. Mikä eteen?

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Mulla itellä toimii hyvin ja käyttis on Xp. Siis miten niin ei tunnista. Kerro ongelmasta vähän tarkemmin

3. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    toimii erinomaisesti xp:ssä,ainakin minulla ja edelleisellä kirjoittajalla

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Tarkoitatko ettet saa ko- ohjelmaa asennettua? el asennustiedostoa purettua, eikö se ollut itsepurkautuvat? vai .zip tiedosto?

5. petepee

Tykkäykset:
    0
    xp

No minulla se toimii niin,että asennus ok ja toimiikin aina jonkun aikaa mutta sitten hyytyy se pakkausohjelma.

Ja kyn asiaa kysyy aspasta,niin sanovat että pakkausohjelma ja xp on huono yhdistelmä.

Siellä Radiolinjan sivuilla mistä sen voi ladata,niin mainitaan ne käyttikset millä sen pitäs toimia ja joukossa ei ole xp.
    Ja otin pois sen pakkausohjelman ja luotettavuus parani kyllä mutta vauhdit on sitten mitä on.

6. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Re: xp

Kannaattaa hakea Xp:hen kaikki päivitykset & Service pack 1.

En kyl tiedä auttaako..

7. Slayer

Tykkäykset:
    0
    Tiedoston tyypi on Paquet Builder - Enhanced Self-Extracting Zip Archive.
    Minun xp ei tunnista pakkaus muotoa joten näyttää tiedoston dat- kuvakkeella.

Onko kellään tietoa aikooko radiolinja julkaista päivitetyn version??

Pitäis ehkä laittaa nootti assariin.

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No en kyllä tiedä miksei sun Xp ei tunnista sitä, vaikka mun tunnistaa.

Sen pitäis pystyä avata myös winzipillä. Onko sulla se? www.winzip.com

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Siis exe vai zip päätteinen?
    .zip on nyt niin peruskamaa että jos koneessa ole valmiina softaa sitävarten niin se haetaan. Tämän takia ei RL:n tarvitse mitään päivitellä.
    Ja jos oikein ymmärsin niin tiedosto taitaa olla vielä itse purkautuva, eli et edes tarvitse purku ohjelmaa. Voi olla että sinun tiedostosi on syystä tai toisesta viettonut.

10. silvestre

Tykkäykset:
    0
    Varmistelin asiaa RL:n teknisestä asiakastuesta ja he myönsivät että pakkausohjelmisto ei välttämättä toimi XP:ssä. Asia on tutkinnassa eli voihan siitä olla päivitys tulossa.
    Itsellä oli aivan sama juttu eli omassa XP:ssäni ei tuo paketti lähde purkautumaan millään. Pakkausohjelmiston paketti on .exe loppuinen, mutta tuo winzip vinkki oli hyvä. Kiitoksia. Purin sen radiolinja.exe:n winzip:llä, eikä ollut mitään ongelmia ja pääsin huimaavan nopean surffailun pariin.... ;)

11. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Onkos tällä saralla mitään uutta? Elisan nettisivuilla väitetään edelleen: Palvelu ei toimi Windows XP, Mac- tai Linux-käyttöjärjestelmissä.
    Onko kyse vain siitä, ettei asennus välttämättä onnistu - mutta jos onnistuu, toimii ohjelmakin?

12. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    jos sinulla on winzip tai rar330 koneessasi,purat paketin sillä ja onnistuu asennus . ainakin 10:een koneeseen olen laittanut ja toiminut myös

Jaa tämä viestiketju