1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

radiolinjan gprs primetime pätkii?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Jasso_, 6/5/04.

1. Jasso_

Tykkäykset:
    0
    Tuntuu että viime aikoina radiolinjan eli elisan gprs primetime yhteys on pätkinyt enemmän kuin laki sallii, varsinkin täällä Seinäjoen seutuvilla.
    Onkohan joku muukin kärsinyt tälläisestä viasta? Ennen on pystynyt surffailemaan koko illan ilman mitään yhteys ongelmia ja nyt on sitten ollu parina viimesenä päivänä tosi paljon katkoksia.
    Kahdella eri puhelimella olen koittanut ja sama ongelma molemmissa :(

2. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    GPRS Primetime kärsi jatkuvista katkoista myös joskus viime vuoden puolella. Ainakin joillain alueilla.

Mutta tuota, kannattaa soitella RL:n asiakaspalveluun/tekniseen tukeen ja kysellä onko heillä tiedossa jotain vikaa, mikä moista aiheuttaisi.

3. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ite oon päivittäin primetimellä netissä ja viimeks vissii marraskuussa oli yks ilta ettei toiminu. Primetime ollu jo -03 heinäkuusta asti ja ton yhden kerran ei oo toiminu. Ihan hyvin mun mielestä.

4. Apple/PDs

Tykkäykset:
    0
    Omalla koneella GPRS Primetime on tökkinyt jo pari viikkoa.. Ongelmana tuntuu olevan yhteyden saaminen (eli koko GPRS ei tunnu löytyvän).. Luulin että Windows XP olisi seonnut jotenkin joten asensin sen uudelleen -> ei mitään vaikutusta.. Sama homma jos yrittää surffata kännykän (C55) wapilla.. Mutta mikä tekee hommasta varsin hauskan, on se että kun testasin yhteyttä vanhalla koneella (WIndows ME), niin yhteys syntyi samantien.. Tämän jälkeen yhteys onnistuu tasan kerran uudella koneella, ei enää sen jälkeen.. Että mikähän logiikka tässäkin on.. Aikaisemmin kaikki toimi ihan hyvin..

5. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eilen huomasin pientä pätkimistä. Muuten olen ollut todella tyytyväinen. Olisiko kolmena iltana ollut ongelmia tässä 6 kk aikana.

6. markkuk

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    Mulla se jää kans jumiin siihen yhteyden avaamisvaiheeseen... Olen soitellut n+1 kertaa elisalle, eikä ne sille mitään saa. Mihinkään asetuksiin koskematta saattaa tunnin odottelun päästä lähteä toimimaan tai sitten ei... Viimeksi maanantaina se ei tahtonut ottaa yhteyttä sitten millään...

Yleensä kun yhteys on saatu, niin sitten se kyllä pysyy päällä. Olisikohan kaksi tai kolme kertaa katkaissut vuoden alusta laskien... näin siis täällä "svenska österbottenilla"

Jaa tämä viestiketju