1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

radiolinjan choicesta.........

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja (*.*), 25/5/03.

1. (*.*)

Tykkäykset:
    0
    onkos kokemuksia tuosta radiolinjan gprs choicesta? et miten data siirtyy ja taitaa olla parempi kuin dna? kävin radiolinjan sivuilla ja löysin sieltä sen pakkausohjelmiston et datansiirto sillä voi jopa nelinkertastua.
    jos joku miettii niitä radiolinjan asetuksia nii nehän löytyy www.radiolinja.fi

2. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Ihan hyvin se mulla pelittää. Itte lähettelin et pistäis rajan 300-500mt et warettajat ei tulis käyttää sitä. Hyvin mulla pelaa. Mutta ei se pakkausohjelmisto nopeuta sitä pal mitenkään. Eli aivan turha et siitä ei ole mitään hyötyä. Ei edes koneelle kopioimisen arvoista.

3. wintermute

Tykkäykset:
    0
    Ihan hyvin on toiminut Choice/Primetime, kunhan vaan ensin sain puhelimen asetukset kohdalleen.

Data on siirtynyt ihan kiitettävän liukkaasti, vaikka en käytäkään Pakkausohjelmistoa. Ainakin minun koneellani koko Pakkausohjelmisto on ollut ihan huuhaata. Kone kaatuilee tai vaihtoehtoisesti gprs-yhteys jumittaa. Jotkut käyttäjät taas ovat kehuneet, eli riippunee vähän laitteistokokoonpanosta tai koneelle asennetuista muista ohjelmista.

Itseäni muuten ihmetyttää, miksi Pakkausohjelmistoa uninstalloidessa purkuohjelma puhuu Popup Stopperista???

Jaa tämä viestiketju