1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Radiolinjan aspa

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja nalle, 15/8/03.

1. nalle Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kun täällä nyt on ollut paljon puhetta eri aspojen jonotusajoista ja etenkin palvelun ammattitaidosta ja ystävällisyydestä.

Tuli tuossa taas tarve soittaa Radiolinjan aspaan. Jonotusaika oli tuollainen 12-13 minuuttia, eli ei häikäisevä, mutta ok.

Mutta palvelu oli kyllä juuri niin hyvää kuin moni täällä on kehunutkin. Ongelma oli numsiliittymässä, josta siirtotoimeksianto oli jäänyt jostain syystä viipymään RL:aan. Kaveri lupasi selvittää asian ja vielä SOITTAA TAKAISIN. Ei tullut mitään "selvitetään ja koitetaan kiirehtiä" soopaa...

2. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Tällä viikolla myös itse havaitsin pitkät jonoajat Rl:n aspaan, mutta asia kuitenkin lopulta selvisi. Jono aika oli noin 10min.

3. MattiK

Tykkäykset:
    0
    Soitin eilen radiolinjan aspaan neljän maissa, kun kännykän numeron siirrossa oli jotain häikkää, pystyin soittamaan, mutta minulle ei pystytty soittamaan. Jouduin odottamaan ehkä kaksi tai kolme minuuttia, joten olen todella tyytyväinen kyseisen firman asiakaspalveluun.

4. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    On muuten saanut soittaa useamman kerran liittymävaihdon takia. Nyt tuli kotiin vahvistuskirje. Tyttöystävälle oli merkitty Favorite- palvelu, vaikka sopimuksessa ei ole ko. palvelua. ->taas soittamaan...

5. smrk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    42
    Itselläni kesti n. 8 minuuttia. Tähän kuuluu asiointiaika. Olin perunut nettilaskun ja tämän seurauksena lasku oli mennyt limboon eli ei nettiin, eikä postiin. Asiakaspalvelupisteessä vielä väittivät, että kyllä on lähtenyt.

6. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ilmeisesti sinulla ei ole kokemuksia muiden asiakaspalveluista. Tuohan 10 minuuttia on nykyään loistava saavutus eikä sitä voida sanoa pitkäksi.

Radiolinjan asiakaspalvelun olen todennut hyväksi ja ystävälliseksi. Tosin kun sinne jouduin yksi yö soittamaan, oli jonotusaika 40 minuuttia.

7. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    On kokemusta Sonerasta, joka paras, yleensä jonoaika alle 2 min tai alle, matkapuhelinpuolelle. Dna:sta olen lukenutkin täältä, ei kokemuksia, eikä tule ;)

1. Sonera
    2. Rl
    3. muut

8. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Vain alle 2 min.??? Oot ollu onnekas! Meitsi ei ikuna ole päässy noin nopeesti ton X:n aspaan, yleensä jonotus vähintään 20 min eli kymmenkertaisesti, kerran tais mennä tunti jonottaessa. Muiden aspaan sen sijaan kyllä.

Ja adapter, hillitse itsesi nyt. Ei millään pahalla.

9. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Koskaan ei oo vielä minuuttia kauemmin kestäny Soneran aspaan jonottaminen.

10. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Itsellä kerran ~10min ja muilla kerroilla(yht.~10 kertaa olen soittanut) minuutin luokkaa tai ei ollenkaan jonoa. Muista GSM-operaattoreiden aspoista ei kokemusta. Soneran lankalinjan aspaan päässyt myös hyvin.

11. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Soneralle yleensä alle minuutti, joskus pidempään kuitenkin alle 2 min.

Ja ilmainen aspa soittipa sitten mistä tahansa Suomalaisesta numerosta, mikä on myös plussaa. Vuorokauden ajasta/vuoden ajasta tosiaan riippuu jonotusaika.

12. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    45min odottelin tänään, tekniseen asiakas tukeen, jonka jälkeen jätin leikin kesken kello oli 18:30 kun aloitin puhelun ;) Koskahan ne olisiviat vastanneet? ;)

13. Masteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iphone4 16GB Black
    Tekninen aspa on asia erikseen, sinne saa kyllä valitettavasti välillä jonottaa, pitää paikkaansa. Mutta tavalliseen aspaan nuo edellä mainitut ajat. Kaksi eri aspaa 0800 17000(tavallinen) ja 0800 19101(tekninen).

14. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kyllä Radiolinjan aspa tosiaan yleensä vastaa aika nopeasti. Useimmiten vastaavat ihan heti tai maksimissaan joutuu odottamaan muutaman minuutin. Soneralle en ole soitellut, kun en ole asiakas ja Dna:han on taas aivan omaa luokkaansa..

15. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    kerran olen rl:n aspaan soittanu ja jonotus kesti 1-2min...

16. topiz

Tykkäykset:
    1
    Heh, menee ehkä vähän OT, mutta jos kerran muutkin, niin miksen minäkin: kerran jonotin Soneran Internet-aspaan tunnin ja vartin, kunnes joku suvaitsi vastata. Sitten palvelu olikin varsin asiallista. Voin vieläkin kuulla sen äänen pääni sisällä, viiden minuutin välein "hetki vielä, ole hyvä".

17. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    Mikäs RLällä mättää? Onko noi vaihdetut lukot "aikalukitussakassakaapissa"? ;) Ku soittelin 5min sit RLän aspaa ja kyselin et miks mun liittymä ei ole muuttunut, sanottii "Soita aamulla uudelleen ei pystytä katsomaan nyt". Juu ei oikeen innosta odotella 1h sinne et suvaitsevat vastata. Et mielelläni oisin öiseen aikaan hoitanut asiat, ku ei tarvii jonottaa aspaan. Mut se oli liikaa toivottu ;)

18. kyosti

Tykkäykset:
    0
    RL teknisestä aspasta tältäpäivältä erittäin hyvää sanottavaa.Gprs oli pimeenä pari päivää puolella tätä pientä kylää.osassa toimi osassa ei.GPRS löytyi puhelimeen jo soiton aikana....nykytekniikalla näköjään mahdollista korjailla verkkoa ties mistä...jonotusaika n.10min mikä ei teknisellä puolella niin hirveä ole koska onhan siellä varmaan puhelutkin pitempiä asiakkailla kuin normaali aspaan...joutuu käymään usein läpi asiakkaan koko koneen asetukset.

19. =Henkkis=® Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Sony XPERIA Z5 Compact
    PE****E!! Olen nyt odottanu 36min RLän aspaan ja ei vastannu kukaan sitten, alkoi taas jos asiaa sitä ja sitä paina sitä ja sitä numeiroa. Kyllästyin odottamaan. Eilen 45min tänään 35min kukaan ei kummallakaan kerralla vastannut. Yöllä jos soittaa sanotaan soita aamulla ja venaa puolpäivää, nii jos meitä sattuis huvittaa vastata, jos vastataan. On se pe****e kumma juttu SA***NA ottaa päähän!!

E: Ei kai RLästä tule DNA nro 2?? :(

20. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Jos en muista aivan väärin, niin tän foorumin "JJ-75":lla on omien puheidensa mukaan kai epävirallinen ennätys RL:n aspaan jonotuksesta, jotain 5:n tunnin luokkaa ja sitten oli loppunut akku.

Että ei tuo vielä kovin paha aika ole:) Kärsivällisyyttä...

Jaa tämä viestiketju