1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Radiolinjan asiakaspalvelu... :(

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Bandicoot, 28/6/02.

1. Bandicoot

Tykkäykset:
    0
    mikä viddu siellä on vikana kun eivät voi vastata alkaa ottaan pannuun kun pitäis saada wappi toimiin...

2. Xenonit Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    140
    Puhelinmalli:
    1520 &Totaalisen Saunalahti.
    sama

Oisiko numero väärä?

3. Bandicoot

Tykkäykset:
    0
    No jee sinähän sen keksit no ei oo numero VÄÄRÄ

4. jalmari

Tykkäykset:
    1
    Lähetä sähköpostia.

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Soitat varmasti numeroon 0800 95 050?

Ja mikset tilaa Radiolinjan WAP-asetuksia niiden nettisivuilta? Itekkin ne asetuksen voi laittaa. Ei asiakaspalveluun ton takia välttämättä tarvi soittaa.

6. Bandicoot

Tykkäykset:
    0
    Soitan kylläkin 05095050 numeroon ja olen kokeillut soittaa tekniseen asiakas tukeen mutta sama homma siellä!!
    ja en voi tilata niitä asetuksia netistä enkä tekstiviestillä koska mulla on estot 0600 alkusiin numeroihin ja nyt soittaisin sinne asiakas palveluun ja ottaisin ne estot pois. Mutta siellä sanotaan että olen jonossa olen yrittänyt soittaa sinne parikin päivää mutta turhaan en usko että siellä on niin iso jono..!!! että jokin siellä on vikana :(

7. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tunget kuule tuonne antamallani sivuille oman matkapuhelimesi numeron ja sieltä tulee Radiolinjan asetukset puhelimeesi - ilmaiseksi. Näin ei tarvi soitella minnekkään 0600-numeroihin.

Edit: Ite jonotin viimeksi 38 min ja 46 min :) (Sillon kun oli se Telian korttijuttu)

8. Bandicoot

Tykkäykset:
    0
    Mutta kun sieltä ei tule viestiä...!!!
    ja mitä sitten vaikka tulisi..? puhelin soittaa 0600 alkuseen numeroon kun menet wappiin eli ei onnistu ennen kuin saan soittettua asiakas palveluun j sanottua että ottaavat sen eston pois niin sitten pystyn meneen wappiin...!!!!!!!!!!

9. tuutinen

Tykkäykset:
    0
    Jos yhä vaan on varattuna aspa, niin käväseppä jossain Radiolinjan myymälässä. Yleensä myyjien on hiukan helpompi päästä kauppiasnumeroihin läpi.

Jaa tämä viestiketju