1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Radiolinja + suomi24 e-mail en saa millään toimimaan!

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Jusa T, 15/12/03.

1. Jusa T

Tykkäykset:
    0
    Elikkä mulla on radiolinjan liittymä ja oon hakenut puhelimeen (Nokia 7650) kaikki asetukset (wap, gprs) ja mulla on suomi24.fi:n sähköposti enkä oo millään saanut lähetettyä kuvia puhelimella sähköpstiini enkä myöskään mitään muutakaan eli olen hakenut sähköposti asetukset Nokian sivuilta ja radiolinjan asiakaspalvelusta enkä oo niilläkään saanut sitä toimimaan eli olenko vain tyhmä enkä osaa laittaa asetuksia oikein vai onko muilla ollu samanlaisia ongelmia ja voisko joku laittaa tänne nyt sellaset asetukset millä saisin tän toimimaan ku rupee meneen hermo!?!? :)

Eli
    -puhelin on Nokia 7650
    -liittymä radiolinja aina
    -oon hakenut asetukset (wap,gprs)
    -sähköpsti on suomi24.fi

Niin ni oisko joku niin kiva ihminen että laittaisi ne asetukset yksityiskohtaisesti tänne ja ois hyvä jos jollain ois samanlainen yhdistelmä kuin mulla ni sais selville että missä vika!

KIITOS etukäteen!

Sain toimimaan mutta kiitos nyt kuitenkin vielä!

2. puh Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    36
    Puhelinmalli:
    LG G4
    Suomi24:n postia et voi lukea puhelimen sähköpostiohjelmalla, koska Suomi24:lla et voi lukea pop/imapilla tiliä. Sähköpostia voit lähettää tekemällä sähköpostitilin jossa lähtevänä palvelimena on smtp.radiolinja.net

3. jjuju

Tykkäykset:
    0
    Yahoo

Näistä "ilmaisista" sähköpostipalveluista Yahoota on hyvä käyttää kännykällä osoitteessa: http://pg1.yahoo.com. Se on tehty varta vasten kevytsivustoksi.

Jaa tämä viestiketju