1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Radiolinja Primetime GPRS + IRC + NEWS

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Chagge, 8/6/03.

1. Chagge

Tykkäykset:
    0
    Hommasin Primetime liittymän DNAn GPRSn tilalle ja irkin kanssa on pientä ongelmaa. Pääsen Irc:n irc.stealth.net serverin kautte, mutta ongelmia teettää se, että tämä servo sijaitsee ulkomailla ja joillekkin kanaville joilla ennen idlasin ei pääse ulkomaisilta servoilta (lisäksi yhteys servolle on hidas). Onkohan kellään tietoa suomalaisesta irc-servosta jonka kautte pääsisi irkkiin?

Newsseistä vois sanoa sellasta, että Prime time liittymällä toimii News palvelin news.kpnqwest.fi (tämä tänne siksi koska tätäkin tietoa sain mettästää kissojen ja koirien kanssa jotta Newssit sain toimiin).

2. Chagge

Tykkäykset:
    0
    tuossa kuulin kaverilta että muropaketissa on jossain juttua että irc.kolumbus.fi toimisi suomalaisena servona irkkiin ja ite pääsin sisälle kyseiselle palvelimelle hetken yrittämisen jälkeen.

3. Kalle

Tykkäykset:
    0
    Mulla kolumbuksen irc ilmoittaa (Too many host connections (global))

4. Esa Vuolas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Mielestäni kolumbuksen irc-serveri on vain Elisan asiakkaiden käyttöön, jos en nyt aivan väärässä ole.

Edit: Ainiin tosiaan, radiolinja+elisa.. Mä oon ihan jäässä, muta ei se mitään :)

5. Kalle

Tykkäykset:
    0
    Toimiiks ton radiolinjan gprs primetimen kanssa sitten mikään irkki-servu ?

6. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    no mulla ei oo tonne irc.kolumbukselle päässy kertaakaan radiolinjan gprs:llä.. ainoo avoin suomalainen on irc.cc.tut.fi sekin on joskus aika tukossa.

7. Chagge

Tykkäykset:
    0
    Samaa (Too many host connections (global)) se mulla valittaa myöskin mutta menee kuitenki sisään servolle kuhan sinne tarpeeksi kauan yrittää, joten näyttää noi elisan servot toimivan myös radiolinjalla (miten muuten olisin sen servon kautte irkis? Sika kauan sinne saa yrittää kylläki et pääsee...

8. un1

Tykkäykset:
    0
    Kyselläänpä vielä..

Olen käyttänyt nyt tuota irc.kolumbus.fi, joka toimiikin ihan hyvin, mutta eikö tosiaan mikään muu serveri toimi radiolinjan gprs:llä? Olen kyllä testaillut vaikka mitä.. mutta oiskohan kuitenkin jäänyt sitten joku kokeilematta..

Älkääkä kysykö miksi kysyn, kun tuo kolumbus kerta kumminkin toimaa ihan fine :p

9. Amppman

Amppman

Tykkäykset:
    0
    ääh en tiedä puhunko nyt aidasta ja muut puhuu aidan seipäästä mutta minulla on nyt käytössä tuo radiolinjan gprs (ennen dna) ja mulla ei ole ollut mitään ongelmaa käytössä quakenet.org

10. un1

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti useimmilla oli ongelmana ircnettiin pääsy, quakenet kai sitten ei ole ongelmallinen...

Tai eipä mullakaa ongelmia ircnetinkään suhteen, kunhan muuten vaan kyselin onko muuta kun tuo yksi.

11. I_H

Tykkäykset:
    0
    (Too many host connections (global))
    tuota samaa valittaa mulla himassa WLAN
    eli se ei hyväksy kun yhden käyttäjän samasta ip:stä.
    Eli yhdeyden otto irc serverin adminiin niin eiköhän ne suostu päästämään samasta ip:stä useampiakin, ku vaan sanoo että kaikki ovat saman ip takana.

12. Flex

Tykkäykset:
    0
    * Connecting to irc.cc.tut.fi (6667)
    (Unauthorized connection)
    vai kaikille avoin... kolumbukseen en pääse enkä stealth.nettiinkään ellei montaa tuntia odota. Vieläkö olisi ehdotuksia servereiksi vai eikö ircnettiin enää pääse lainkaan? [/quote]

Jaa tämä viestiketju