1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Radiolinja palkitsee----)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Anonymous, 25/4/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tuli hetki sitten puhelimeeni tekstiviesti,että Radiolinja palkitsee hyviä asiakkaitaan lätkän MM lipuilla.Voi noutaa huomenna klo 09.00 Forumin mäkitorpasta.Onkohan 100,vai tuhat metriä jonoa?Ja tuleekohan lasku perässä systeemillä.Joku asiasta enemmän tietävä voinee valaista.

2. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Aika hieno homma, montakohan on saanut kyseisen viestin? Tuttavapiiristä ei kukaan ole saanut.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Hei, miksei mullekin tullut? ;)

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Joku voi mennä mun puolesta mun tiedoin.Itse olen töissä ja seuraan matsit telkusta.

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Kiitos tarjouksesta, mutta joudun itsekin luultavasti jättämään väliin kun ei tule liikuttua Helsingin suunnalla ihan lähiaikoina. :(

6. hifi

Tykkäykset:
    0
    Liikkeessä halutaan puhelinnumero, johon viesti tuli, ja kun käy hakemassa lipun numero vedetään listasta yli.

7. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mikähän matsi mahtaa olla kyseessä? Kaveriporukka lähtee sinnepäin seuraan viikonlopun matseja, mä niiin paljon lipuista maksaisi =d

8. mobiilisti Vieras

Jaaha ja sitte alkaa kaikki tandem-maraton- ym. puhelunsiirtokikkailijat itkemään et miksei mulle tullu lippua :))

Please, älkää ottako henkilökohtaisesti tätä kukaan!!

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Lupasin mun tiketit tuolle hiistylle,kun ekana otti yhteyttä.Soitin aspaan ja se sanoi,että 1kpl ja ehkä avec myös pääsee.Ottelusta ei tiennyt.Itse kirjoitan valtakirjan hiistylle ja noutaa mun puolesta ja menee otteluun

10. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Heh,pisteet soneralle. Pistivät liput postissa siitä hyvästä kun vastasin heidän puhelimella tekemään Sonera Color- galluppiin=) Rok!

11. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Nopeet syö hitaat =)
    En mä kyllä lätkästä niin kauheasti välitäkään, joten ihan hyvä että joku sai tarpeeseen liput.

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Alahan Iiro kiinnostumaan siitä lätkästä.Hyviä vedonlyönti kohteita tulossa ja heleppoa rahhaa sitä myöten.

13. Mantere Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Tottakai mä vetoa lyön lätkästä, sen verran seurailen, mutta en missään nimessä ole enää muussa kuin rahamielessä kiinnostunut lätkästä.
    Mulla lätkä jäi lätkäkorttien mukana ala-asteella.
    Kävin mä tosin yhden Lukon matsin katsomassa. Sekin on vain siksi kun olin saanut ilmaiset liput ja juomat =)

Herutas niitä vinkkejä niin mä voin alkaa enemmän lyömään vetoa kiekosta, nyt pitäydyn enemmän jalkapallosta koska siinä sentään pallo on pyöreä =)

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Huomenna alan itse tutkimaan kohteita,mutta laita säkin takataskuun Jari Kurrin kuva tuomaan pelionnea:).Se on aina toiminut jäniksenkäpälänä vetohommissa MM-kisoissa;).....Kahden viikon päästä mulla on mersu,jos onni myötä

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Pakko nyt vähän lesota, että meikäläisen henkilökuntakortilla pääsee matsiin kun matsiin ja lippuja löytyy myös VIP-alueelle.

16. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Varmaan jotain USA-Tanska, Saksa-Japani, Ukraina-Slovakia, Valkovenäjä-Latvia, Japani-Ukraina ja muita about suomalaisen ykkösdivaritason matseja, jos saan arvailla? :D

17. Flyer Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N97
    Jaa sitä katsotaan lahja hevosen suuhun vai...

18. Bird Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jeps, näistä rupumaiden kohtaamisista löytyy usein todella hyviä kohteita MM-kisoissa. Missään Suomi-Tshekki tai muissa kärkikamppailuissa ei oikeastaan koskaan ole pelattavaa (muuta kuin Veikkauksen tulosvetoon Suomen tappiot mahdollisesti), mutta jossain tason Latvia-Ranska -matseissa voi olla vaikka mitä. Lisäksi eri vedonvälittäjät voivat olla ihan eri linjoilla näistä peleistä kertoimien suhteen. Tästä MM-kisojen vedonlyönnistä voisi ehkä avata oman ketjun av-alueelle. :)

19. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Haista sinä jo pitkä... En minä kateellinen ole, mutta.. ;)

20. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    kävin hakemassa liput pois, homma meni ihan nappiin ja eukon kanssa lähetään katsomaan 3.5.2003 2a-3d ottelua (toivottavasti ei oo suomen matsi:))

ainoo juttu mikä "pikkasen" harmittaa on se että samalla reisulla tuli 40euron pikavoitto... mutta netissä noiden alakatsomo lippujen hinannat on 70e/kpl... joten voiton puolella ollaan silti.

ja vielä kerran kiitokset cannonballille.

lippuja oli vielä tuol liikeessä runsaasti joten kannattaa pitää korvat auki, jos ne vaikka jaetaan "taviksille".

Jaa tämä viestiketju