1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Radiolinja laskuttaa 16.4. GPRS-datasta virheellisesti!

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja mok, 19/5/05.

1. mok

Tykkäykset:
    0
    Tiedoksi tällainen: Radiolinja laskuttaa virheellisesti 16.4. klo 18-06 välisenä aikana siirretystä Primetime GPRS-datasta. Jos asiakas ei itse huomaa virhettä, ei RL korjaa asiaa oma-aloitteisesti. Soitettuani asiakaspalveluun ja valitettuani asiasta, sieltä kyseltiin mikä olisi mielestäni oikea summa!! "Ei se ole hölmö joka pyytää, vaan se joka maksaa" -periaate ei kuulu hyviin liiketapoihin.. Tarkkailkaa postianne.

2. arskaxx

Tykkäykset:
    3
    Olen jo odottanutkin, koska jotain tuollaista tapahtuu. Minä sain kyllä ihan asiallista palvelua aspasta. Naishenkilö vain sanoi, että on tapahtunut tuollainen virhe ja katsotaan paljonko laskun oikea summa on. Ei ollut kuin n.115 € extraa laskutettu.

3. mok

Tykkäykset:
    0
    ..primetime on tietysti 18-06.. mutta pointsini on edelleen, että tarkkana saa olla laskujen kanssa, eikä aspa useinkaan ole asioiden vaatimalla tasolla. Muistuu mieleeni muinoinen dna-asiakaspalvelu. Kyselin miksei mun gerpsini ole toiminut moneen päivään ja aspan kautta ohjatun teknisen tuen ensimmäinen kysymys oli, että "onko se toiminut joskus?" Ehkäpä asiallinen kysymys dna:ssa edelleen? ;)

4. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    GPRS Laskutus

Aikoinaan kun aloin käyttää Markantalon GPRS:sää tuli 3 ensimmäistä laskua joissa oli veloitettu liikaa käytöstä. Soitto aspaan aina ja kyllä ne sieltä näkee mihin aikaan on käytetty ja hyvittävät liikaa laskutetut.
    Minä vähensin aina laskusta liikaa perityn koska en suostunut siihen että hyvittävät seuraavassa laskussa koska hyvityksessä laskut menisi niin sekaisin ettei niistä saisi pirukaan selvää.
    Siis pyytäkää että vähennätte itse liikaa peritty summa laskusta!

5. arskaxx

Tykkäykset:
    3
    Primetime laskutus

Jaahas. Näitä virheellisiä laskuja alkaa näköjään tulemaan joka kuukausi :(

Jaa tämä viestiketju