1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

r600 ongelma

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jalapa, 10/6/03.

1. jalapa

Tykkäykset:
    0
    Moi!
    Piti vaihtaa t65:nen r600:seen ja dna:n rl:llään. Ja eipä ollutkaan niin helppoa. Yhteys toimii vihdoinkin rl:n kautta r600:lla, mutta winXp:n uudelleenkäynnistyksen jälkeen kun pitäisi soittaa nettiin niin tulee errori 692--pla pla pla. Control panelista modemit modeemikysely menee läpi modeemi tunnistetaan mutta ei aukea yhteys, vain errori. Kun poistan modeemin ja uudelleenasennan sen niin vot taas netti toimii??
    Käytän 28800 bps:n ajureita 56000 ei toimi ollenkaan.

R600 softa on kait 6,014 eli uudempi on kai olemassa 6,015?

Niin eikö Turussa ole enää erkki-huoltoa?

Mirabilis_Jalapa

2. Jarkkoman

Tykkäykset:
    0
    r600 ja errorit

mulle tulee joka kerta erro 692 ja on myös rl:n liittymä ja ei auta edes uudelleen asennus alkaa pikku hiljaa vituttaa. mitkä ihmeen ajurit eihän r600:lle oo mitää ja vielä 1 kysymys ootko menetellyt rl:n ohjeiden mukaan ja sulla on soitto sarjan *99***1# vai joku muu ja mulla ei muuten onnistu modeemin tunnistus kuin joka 3 kerta

3. jalapa

Tykkäykset:
    0
    MOI!

Joo. Onko sulla muita gprs-puhelimia käytössä pc:ssä? Jos ei ole niin poista kaikki mahdolliset modeemiajurit. Ota käyttöön "aseta" vakiomodeemi tai mikä se nyt olikaan 28800 baudia ja soittonumero on just toi *99***1#
    Onhan sulla se modeemin alustuskomento laitettuna sinne ??
    AT+CGDCONT=1,"IP","Internet"

Sitten pitäisi toimia..

t: MÄ

Jaa tämä viestiketju