1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

R600:n kaatuilu

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja darkone, 7/3/03.

1. darkone

Tykkäykset:
    0
    Tästä on varmasti puhuttu ennenkin, mutta kuitenkin...

Ostin kuukausi sitten Gigantista SE R600:n pelkästään nettiä varten kun halvalla sai (99 €). Tähän saakka puhelin on toiminut suhteellisen hyvin, 1-2 kertaa päivässä kaatuillut jos sitäkään. Nyt viimeisen viikon ajan kännykkä on kuitenkin ollut hyvin epävakaa, kaatuilee (sammuu itsestään ja käynnistyy heti uudelleen) parin tunnin välein. Huonoina päivinä saa olla onnellinen jos tunnin pysyy pystyssä. Täytyy päivystää koneen vieressä kokoajan jos ottaa jotain netistä, koska kännykkä sammuu samantien kun lähtee pois huoneesta.

Onko tämä pelkästään kännykän vika vai voisiko vika olla jotenki DNA:n liittymässä? Tuskinpa?
    Takuuseen taidan viedä ensi viikolla jollei jotain ihmeellistä tapahdu.

2. masto

Tykkäykset:
    0
    Minulla tekee R600 juuri samaa, välillä yhteis kestää ilman sammumista 10min, maksimissaan 4h. Välillä taas puhelin ei kaadu, mutta datan vastaanotto pysähtyy, ja tähän auttaa vain puhelimen buuttaus. Puhelimeni on 2kk vanha, eli luulisi olevan melko tuore softa. Mutta vika ei ole dna:ssa, sillä tuolla nokian 6510 yhteys ei ole kertaakaan katkennut ja pisimpään olen yhteyttä pitänyt päällä 25h. Alkaa pikkuhiljaa harmittamaan!

3. hxe

Tykkäykset:
    0
    hyytyy ja resetoi

Juuh,

Oon huomannut että mun n. 6kk vanha R600 resetoi itsensä ihan satunnaisesti ilman mitään syytä. Ei kylläkään kovin usein (kerran viikossa), mut kuitenkin. Eikä tuo ole aina kaatuillut, vaan ongelmat alkoi reilu kuukaisi sitten. Ohjelmistopäivitys on tehty joskus syksyllä.

DNA-gprs yhteydellä datan tulo loppuu lähes aina kun dataa on vastaanotettu n. 2 megaa. Joko kuvittelen, tai sitten puhelin oikeasti lataa dataa vain alle 2 megaa kun se on on kytketty samanaikaisesti laturiin...

4. masto

Tykkäykset:
    0
    Kertokaas mitä softaversioita teidän kännynne on. Huoltovalikkoon pääsee kun näppäilee >*<<*<* . Mun puhelin näyttäis olevan softaversioltaan 6.013. Siinä samassa valikossa lukee alempana 1.17 PA27, oiskohan toi laitteistoversio???

Mutta kertokaa mitä versioita teillä on ja minkälaisia ongelmia on ollu, jos on ollu.

5. darkone

Tykkäykset:
    0
    Softaversio

6.014
    Oct 21 2002
    10:32:31
    1.17 PA27
    020710

Siinä kaikki mitä puhelin näyttää. Onko uudempia softaversioita vielä tullut?

En ole vielä käynyt huollossa kun alkoi puhelin yhtäkkiä viestin kirjoittamisen jälkeen taas toimimaan. Nyt on taas pari päivää ollut aika tuskaa.

6. petri

Tykkäykset:
    0
    5.041
    Apr 30 2002
    09:57:05
    1.15 PA25

Puhelin boottaa itsensä pari kertaa kuukaudessa ja joka bootin yhteydessä hukkaa KAIKKI asetukset. Ja jos datayhteys valikon suosit. palvelussa on GPRS päällä niin puhelimeen ei voi soittaa välttämättä, joskus voi ja joskus ei.. ei riipu siitä onko esim nettiyhteys päällä vai ei.. välillä tulee puhelut kyllä läpi vaikka olisikin netti/wappi päällä, mutta välillä ei tule ollenkaan puhelut läpi, jos tuo GPRS on tuolta valikosta päällä.

Auttaisikohan softan päivitys edes tuohon itsestään boottaamiseen? Missä softan voi pävittää ja mitä maksaa? Onko Hyvinkäällä Ericssonin huoltoa joka tuon tekisi?

Jaa tämä viestiketju