1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

R600 logot ja soittoäänet

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Freija, 9/10/02.

1. Freija

Tykkäykset:
    0
    Eli onko mahdollista saada toho erkkiin soittoääniä tilaamalla kuin tekemällä itse kun sitä tempoakaan ei voi säätää ku tekee itse niin ne kuulostaa huonoilta?`Entäpä sitten logot? Haluttais tietää muistakin palveluista mitä tuohon on mahdollista laittaa että vois piristää puhelinta =)

2. Freija

Tykkäykset:
    0
    Ja mikähä on r600:satasen uusin softaversio ja mitähän siinä korjaantuu ja paljon tuon softan vaihto maksaa matkapuhelin liikkeessä??

3. Andreas

Tykkäykset:
    0
    wap.sonyericsson.com
    www.esato.com

4. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Taustakuvia saa tilattua R600:seen esim. www.buumi.net :istä, kun valitsee omansa niistä EMS-logoista sekä taustakuvia löytyy lisää puhelimesta, kun menee Lisätoiminnot>Kuvat ja painaa valitseman kuvan kohdalla *-nappia saa valikon, josta toiminnot voi määrittää.

5. Freija

Tykkäykset:
    0
    Ette vastannu toiseen kysymykseen ja ku mun kamu meiä luokalt laitto omaan samaan puhelimeensa semmosen formulan mutta ei muista enää mistä enkä mäkään tiedä vaikka oon ettiny joka paikasta.Eikä se oo se formula missä o ne viivat ja eihä tuolta sivulta saa noit r600:seen?

6. Ewert Oktan

Tykkäykset:
    113
    Ohjelmistosta ja soittoäänistä en tiedä, mutta kyllä nuo Buumin EMS-logot käyvät ainakin omaan R600:seen (palvelu toimii esim. SE T200 -mallissa joka on lähes sama kuin R600)

7. Freija

Tykkäykset:
    0
    Mitä sulle tulee siihe viestiin mulla tulee vaa jotai sekokirjaimiii =( Ja miten saat sit sen toimimaa?

8. Ewert Oktan

Tykkäykset:
    113
    Oletko varma että tilasit juuri EMS-logon, koska kun itse tilasin sen sain pelkän kuvan, jonka tallensin omiin kuviin ja sieltä otin sen taustakuvaksi.
    (tilatessa palvelusta, joka on Nokialaisiin tarkoitettu, logon sijasta tulee paluuviestinä pelkkä kirjain esim. B)

9. zumbo

Tykkäykset:
    0
    Miks tilata joku EMS-logo, ku esim. www.esato.com :ista saa harmaasävykuvii, jotka on tod. paljo parempii ku noi EMS-logot...

10. Freija

Tykkäykset:
    0
    No ewert mitä helvettii sä sitte siihe tekstiviestii sit kirjotat et sielt kuva tulee??!

11. Ewert Oktan

Tykkäykset:
    113
    esimerkin vuoksi, lainaus www.buumi.net :istä:

"EMS-Logon tilaaminen omaan kännykkään:
    Näppäile EMSLOGO SALOMON6 (muista väli) ja lähetä numeroon 17277."

tuon salomon6 tilalle logon nimi, jonka tilaa

12. Freija

Tykkäykset:
    0
    Tuolleenha mä sen tilasinki mikähä sit täs mättää?

13. Freija

Tykkäykset:
    0
    Mulle tulee ku tilaan viesti ja tulee numero sekä Palvelut:Logo tlogo ikoni tone ano rakas sananmuunnos paino motone emslogo tagi love luonne anim poka julkkis seli flash blflash drinkki synt ja sit on et jatka? Ei voi ku tallentaa poistaa lähettää edelleen ja soittaa 17277 siitä tallenna jutusta se tallentaa vaan sen viestin mikä vikana ettei tule kuvaa??????!!!!!

Jaa tämä viestiketju