1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

R600 Internetin soitto numero RL:ssa

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jarkkoman, 21/8/03.

1. Jarkkoman

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö kukaa mihin numeroon pitää ottaa yhteys jos on ericssonin R600 ja Radiolinjan liittyma

Ja onko kenelläkään kokemuksia RL:stä Ja r600:sta mikä auttas kun eka yhdistää ja sitten katkaisee. Toisella kerralla väittää että modeemi ei vastaa. kaikki vinkit tarpeen

2. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
  3. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    R600

Todennäköisesti R600 vaatii soittonumeroksi *99***1# ja puhelimeen pitää laittaa APN nimeksi internet ja käyttäjätunnus ja salasana voi jättää tyhjäksi. Tietokoneeseen ne myös tyhjäksi.
    Modeemin alustuskomento at+cgdcont=1,"ip","internet" pilkulleen oikein, toisin kuin RL ohjeissa.
    Ensisijainen ja toissijainen DNS automaattiseksi, ainakin minulla toimii.
    On siellä ohjeissa niihin numerotkin.
    Standardimodeemi 33600 käyttöön ja Ohjauspaneelin modeemit pitää vastata OK ja tietoja pitkä litania.
    Asetusten muuton jälkeen käynnistettävä molemmat uudestaa.
    Näin minulla RL-Coise GPRS toimii, samat ohjeet on, tosin puhelin on Siemens, eroa on vain modeemissa.

Minulla on ollut myös R600 GPRS-käytössä, tosin DNA:lla. Puhelin temppuili ja sain viimein takuuna uuden.

No, miten onnistui? PV.

Jaa tämä viestiketju