1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

R600 + DCU-10 + dna GPRS & WinME

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Guest, 21/10/02.

1. Guest Vieras

Hei, olen newbie näissä asioissa joten älkää rangaisko kovin pahoin. Eli ongelmana on GPRS-yhteyden laittaminen käyttökuntoon otsikossa mainitulla kokoonpanolla. Olen lukenut vanhoja topicceja täältä ja yrittänyt ties mitä, mutta yhteyttä ei vain tunnu syntyvän. Sama ongelma WinXP:n kanssa. Tiedän, että johtuu tod.näk. jostain naurettavan yksinkertaisesta omasta virheestäni, mutta koska en ole pystynyt vikaa paikallistamaan, ja hermot alkavat palaa, ajattelin kysäistä josko joku ehtisi auttaa tulokasta hädässä.

Eli.. voisiko joku ystävällinen sielu kirjoittaa vaihe vaiheelta, vaikka ranskalaisilla viivoilla tai jotain, kaikki vaiheet (mieluiten vieläpä tarvittavine asetuksineen) mitä yhteyden saattamiseen kuosiin vaaditaan? Toivottavasti jollakin liikenee hetki aikaa, olisi mukava päästä surffailemaan myös tien päällä ja alan pikkuhiljaa olla epätoivoinen tämän kanssa:) Kiitos!

2. Guest Vieras

Noniin.. sain kuin sainkin eilen illalla kikkailtua yhteyden toimimaan WinXP:n kanssa.. työsarkaa vielä on, WinME:llä ei edelleenkään suostu pelittämään. Tosin uskon tämän johtuvan lähinnä koneesta, johon kyseinen järjestelmä on asennettu - siinä kun on ollut yhtä jos toistakin ongelmaa mm. eri väylien ja ohjelmien kanssa viime aikoina. No, formatointi toivottavasti lieventää tuskaa, ja helpottaa DNA-tilannetta.

Lisää myöhemmin.

3. Freija

Tykkäykset:
    0
    Juuh mulla kans sama kokonpano oisin voinu neuvoo, mutta sait toimii.

Jaa tämä viestiketju