1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

R380e AKUN KAPASITEETISTA

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Ricardo Anonymous, 17/11/04.

1. Ricardo Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Ostin tuossa kesällä uuden R380e puhelimen.
    Akun kapasiteetti (BST-10 3,5V 1200 mAh) kestää maksimissaan valmiustilassa 48 tuntia, mainoksissa kehutaan 130 tunnin valmiustilasta, siis puhelimella ei soitettu sinä aikana kertaakaan, on kokeiltu kolmella uudella akulla samalla tuloksella, itse puhelinkin on vaihdettu kertaalleen uuteen ?
    Mikä lienee totuus aiassa muiden käyttäjien mielestä, itse puhelinhan on ihan jees
    Ricardo

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Mitenkäs monta kertaa ne uudet akut joilla on puhelinta kokeiltu on ladattu?. Akut vaativat "herätäkseen" yleensä 3-5 latausta ja tyhjäksi päästämistä ennekuin antavat täyden kapasitetttin käyttöön. Lisäksi tuon 130 h valmiusajan saavuttamisen voit luultavasti kokonaan unohtaa, yleensä valmiusajat puhelimille saadaan valvotuissa olosuhteissa joissa on taatusti täysi verkkokenttä ja koska puhelinta ei liikuteta paikasta A->B:hen ei virtaakaan valmiustilassa silloin kulu kuin minimaalisesti. Totuus akun kestosta ei varmaan paljoa heitä 48-60 h valmiusajasta. Luultavasti normaalikäytössä käyttäessäsi joudut lataamaan lähes päivittäin riippuen tietysti kuinka paljon puhut ja käytät puhelimen muita ominaisuuksia muuten.

3. Ricardo Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vietistäsi R380e akuista !

Olen testaus mielessä ladannut kaikkia kolmea akkua, mitkä käyttööni sain maahantuojan huollosta jatkuvasti ja antanut akkujen purkaantua loppuun asti ? Tulos on sama kaikkien akkujen kohdalla ? Kapulaa on pidetty paikallaan hyvässä kentässä ? No sain tämän edulliseen hintaan, jotta vaatimuksistakin voipi hiukan tinkiä.
    Kiitos vastauksestasi Ricardo

4. Satanta

Satanta

Tykkäykset:
    23
    Puhelinmalli:
    Jolla, Nokia E6, Nokia N900.
    Itselläni ollut R380:n akku ei kestänyt kuin n. 40h. Tosin ei se mua haitannut, kun laitoin aina sen yöksi laturiin.

Valmistajat ilmoittavat valmiusajoiksi mitä ilmoittavat. ehkä teorettisen valmiusajan. M65:n akun valmiusajaksi ilmoitettiin 300 tuntia, mutta kyllä se loppui jo 120h.n hujakoilla. Tietenkin asiaan vaikutti taustakuvat, vilkkuvalot ja sun muut nyky vipsaakit.

Yritä kestää...

Jaa tämä viestiketju