Puolueellisuuttako?

• Viestiketjun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä
G

Guest

eli kun on haukuttu esim. T66:sta sen heikon akun keston vouksi, mutta olen ihmetellyt suuresti, kun 7650:n akku kestää vielä vähemmän käytössä, ja siitä on vain kommentoitu:`näin: no mitäs tuosta, voihan sitä ladata. eli nokiaa ei ole mollattu huonosta akusta. oletteko te ihmiset noin sokeita nokian "vioille"?

Jace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4
Puhelinmalli
N95, iPhone SE, E71, V3, 7610, 8850....
salalalaa sanoi:
eli kun on haukuttu esim. T66:sta sen heikon akun keston vouksi, mutta olen ihmetellyt suuresti, kun 7650:n akku kestää vielä vähemmän käytössä, ja siitä on vain kommentoitu:`näin: no mitäs tuosta, voihan sitä ladata. eli nokiaa ei ole mollattu huonosta akusta. oletteko te ihmiset noin sokeita nokian "vioille"?
Mutta t66:ssa ei ole edes mitään toimintoja mikä söisi sitä akkua...

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Värinäyttö syö aikas hyvin akkua tuossa 7650:ssa.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Nurkku sanoi:

Mutta onkos se hyväksyttävä syy akun huonoon kestoon? Luulen että SE P800:n akku lyö tuon Nokian akun kestävyydessään...

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
|Blue| sanoi:
Nurkku sanoi:

Mutta onkos se hyväksyttävä syy akun huonoon kestoon? Luulen että SE P800:n akku lyö tuon Nokian akun kestävyydessään...

Näin mäkin luulen, sitäpaitsi T66:ssa akkua syö puhelimen ultrapieni koko. Eli sen akku on niin pieni, että valmiusajat eivät voi olla mitään T68 tasoa

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
Minä en oo ainakaan mistään puhelin asiasta puolueellinen. Kato vaikka mun "allekirjoitusta" :)

Zyklon

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
7   0   0
Reaktiopisteet
5
Puhelinmalli
iPhone 11 pro
Luulen että SE P800:n akku lyö tuon Nokian akun kestävyydessään...
No se on hyvä alku,ikävä kyllä samalla loppu...Valitettavasti muuten sitten Ericssonin puhelimet on aika pitkälti syvältä.Ja tämähän on minun mielipide.Ja huom.olen puoluellinen.

sovelias

Vuoden foorumilainen -06/-05/-03
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
362
salalalaa sanoi:
EIköhän noissa ole puhe ja valmiusajat aika samaa luokkaa ja ei 7650 niissä ainakaan käytännössä häviä.
Totta se että 7650:n käyttäjillä akku saattaa loppua nopeammin --> mutta käyttävätkin sitä enemmän. Mutta pelkällä puhe käytöllä tilanne toistepäin (perustuu omiin ja lähipiirin kokemuksiin).
Allekirjoittanut ja moni muukin on sanonut useaan kertaan että 7650;n akkun kesto vois olla parempi, samoin t66:n mutta ei me siitä mitään omaa ketjua olla tehty.

G

Guest

Jollemi sanoi:
Minä en oo ainakaan mistään puhelin asiasta puolueellinen. Kato vaikka mun "allekirjoitusta" :)

heh heh. toiv kaikki ymmärtää tuonm että et ole uskaltanut kokeilla kunnon puhelinta!;o

Jollemi

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Kaikenlaisia kapuloita
salalalaa sanoi:
Jollemi sanoi:

heh heh. toiv kaikki ymmärtää tuonm että et ole uskaltanut kokeilla kunnon puhelinta!;o

Ei kun mä en oo uskaltanu vielä kokeilla muita kun puhelimia :)

Top Bottom