1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

"punainen foorumi"???

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja Omenanraato, 5/4/03.

1. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    eli mulla on tuolta asetuksista valittu se että on tää foorumi punainen sillon ku on kirjautuneena sisään.
    päivällä toimi vielä ihan hyvin mutta nyt jäkis matsin jälkeen kun kirjautusin siään niin tää onkin sininen ja asetuksissa lukee edelleen "red" joten mistäs tämä johtuu

2. Filvas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 4
    Hmm. Mä en edes muista minkä näkönen tää oli päivällä, mutta nyt on erilainen. :p

3. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Joo eipä vaihdu punaiseksi vaikka vaihtaa käyttäjätiedoista.

4. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Vaihdoin jokunen tunti sitten foorumin väriksi punaisen, eikä silloin tapahtunut mitään muutoksia. Nyt yhtäkkiä selatessani foorumia punaiset värit räpsähtivät ruudulle. Aika kammottavan värinen, jostakin kumman syystä tuo minulle Hohdon mieleen... :)

5. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itellä on aina ollut punainen ja nyt taas näyttää pelaavan..mistähän tuokin johtui

6. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Vaihto astuu kai voimaan vasta, kun hyväksyt käyttäjätiedot ja painat "Paina tästä siirtyäksesi takaisin päävalikkoon". Kokeilkaa.

7. Sir Hector

Tykkäykset:
    0
    Kyllä värit vaihtuvat ihan painamattakin mitään. Vaihdoin vain värit ja painoin "Lähetä", niin uudet värit toimivat. Ensimmäisen kerran värit vaihtuivat, kun olin jo ennemmin vaihtanut sen asetuksista ja lukiessani keskusteluja siirryin sivulta toiselle, ja seuraava sivu olikin punainen. Outoa...

E: Muokkasin Lähetä-nappulan nimen oikeaksi.

8. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Niin, värit kyllä vaihtuvat mutta tuo vaihto "aktivoituu" heti jos painaa tuosta linkistä eikä jostain muusta, ainakin omien kokemuksien mukaan.

9. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Kyllä mulla vaihtuu SubRediksi. Huomasin justiin semmotteen et kun on tossa päävalikossa niin esim. AV-palstan vieressä ei näy uusin topikki mihin on vastattu vaan näkyy vain viiminen kirjoittaja...

10. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    siis mulla oli alunperin punanen ja tänään ppäivällä toimi mutta tossa illalla se olikin sininen vaikka asetuksissa oli punainen....sit tos vähän aikaa sitten ilman mihenkään koskematta taas muuttui punaiseksi

11. Jussi

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Joo, monet ns. muokkaukset foorumiin tehdään nimenomaan noihin "template" tiedostoihin eli kun vaihdetaan tyyliä, niin siihen pätevät vain ne "modit" mitä siihen on asennettu. Tuo ei kutienkaan koske kaikkia muunnoksia.

12. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Koska joku näytti kaipaavan tuota punaista, palautin mahdollisuuden käyttää sitä.

13. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kiitos Esa...oli hetken aika orpo olo kun oli sininen foorumi (aina tottunut että jos ei oo kirjautunut niin on sininen ja kun on niin on punainen)

14. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Itse en voi ymmärtää kuka sitä väriä kaipaa. Ihan kammottava väri ja ottaa silmiinkin kipeää. Mutta makuasioista ei voi kiistellä...

Jaa tämä viestiketju