1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelunestosalasana Saunalahdella?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja taateli, 30/8/06.

1. taateli

Tykkäykset:
    0
    Mikäköhän on puhelunestosalasana Saunalahdella? Siis se millä voi itse puhelimesta esim. aktivoida vaikka lähtevien puheluiden eston.

2. Hakki

Hakki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Eikös se yleensä ole erikseen tilattava lisäpalvelu?

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    On. Jos ei ole palvelua, ei ole salasanaakaan.

4. SYS 49152 Vieras

Ei aina. Esim. dnalla tuo palvelu on käytössä tilaamattakin. Elisasta en muista mutta muistikuva on että siinäkin on ko. palvelu tilaamatta käytössä. Ja nythän siis puhutaan nimenomaan esim. saapuvien puheluiden ja lähtevien puheluiden, samoin kuin ulkomaanpuheluiden estosta. Ei siis niistä palvelunumero- ym. estoista jotka voi kytkeä erikseen aspaan soittamalla tai esim. elisalla palvelunhallintasivulla.

5. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Jos palvelu on automaattisesti esimerkiksi dnalla kaikilla asiakkailla käytössä niin kerrotko mikä on oletussalasana ja voiko palvelua hallinnoida esimerkiksi netissä? Elisankin osalta saa kertoa jos tietoa löytyy.

Lisäys:

dnan sivuilta löytyi pienen etsiskelyn jälkeen että oletuskoodi olisi 0000. Täytyykin kokeilla jossain vaiheessa. Hyvä homma jos palvelu on maksutta tai ilman kytkentää käytössä. Tosin liekö tuolla paljon käyttöä, mutta kuitenkin.

Elisalla oletuskoodi on 1234, mutta palvelu pitää tilata erikseen ainakin Elisan sivujen mukaan.

Soneralla palvelu pitää tilata erikseen. Oletuskoodista ei sivuilta löytynyt tietoa.

Saunalahden sivuilta ei tietoa palvelusta löytynyt.

6. SYS 49152 Vieras

Täydennän listaasi sen verran että Saunalahden osalta tilanne on se että palvelu pitää tilata erikseen.

7. Shogun

Tykkäykset:
    0
    Ex-Telialla ja joissakin dna liittymissä oletussalasana oli 1111 ja palvelu oli käytössä ilman tilausta maksutta.

8. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Mulla oli aikoinaan Telia Dual liittymä ja siinä sai tosiaankin lähtevät ja tulevat puhelut estettyä salasanalla 1111

Palvelua ei tarvinnut erikseen pyytää. Jostain syystä ei näytä kuitenkaan toimivan dna prepaidilla vaikka käyttöohjeissa sanotaan että puheluneston salasana on 1111

"Puheluneston salasana on lukittu" herjaa ainakin mulla kun yrittää 6233:lla.

"Väärä salasana" herjaa kun yrittää 6310i:llä..?

Ilmeisesti pitää soittaa aspaan josta kytketään palvelu päälle.

Edit: GoMobilen prepaidilla näyttää toimivan. Salasana 1111

Olisikohan niin että olen kännipäissään saanut joskus tuon dna prepaidin salasanan sörkittyä jotenkin jumiin niin että se on lukittu. Ei tosin minkäänlaista muistikuvaa.. Jos toimii GoMobilessa niin luulisi että myöskin denalla..

9. SYS 49152 Vieras

Kyllä sen pitäisi toimia, kokeile uudestaan 1111:llä (eli neljä ykköstä) tai sitten neljä nollaa 0000. Jos se ei toimi niin salasana voi olla vaihdettu..

10. SYS 49152 Vieras

Tarkemmin sanottuna tuo koodi 0000 löytyypi vastauspankista.

11. jannyman Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    Dna prepaidilla ainakin salasana on tuo 1111 mutta ei toimi mulla. Eikä 0000 eikä mikään muukaan välillä 0000-9999

Olen todellakin tainnut vaihtaa sen joskus ja on päässyt unohtumaan. Joka jolla on dna prepaid vois vielä varmistaa asian.

12. SYS 49152 Vieras

Epäilen kanssa vahvasti että oot sen vaihtanut. Kokeilin juuri 044-alkuisella prepaidilla ja kyllä se 1111 toimii tuossa.

Jaa tämä viestiketju