1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelun ylikuuluminen

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Humppapappa, 13/1/11.

1. Humppapappa

Tykkäykset:
    0
    Hyvin outo tilanne tuli tänään kesken puhelun: kesken kaiken kuului pahasti rätisevällä äänellä vieras ääni "okei, mene vaan" tms., ikään kuin toisesta puhelusta kuuluisi yli. Tämän pitäisi olla mahdotonta... Puhelun kättelyvaiheessa kai voisi olla äärimmäisen epätodennäköistä, mutta että kesken puhelun tuollainen tilanne?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Analogisia naruja on edelleen paljon

3. Humppapappa

Tykkäykset:
    0
    Mietin ensin itsekin, mutta kun puhelu oli kännystä kännyyn helsingin sisällä, niin analogisen piuhan mahdollisuus on aika minimaalinen.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ok, aika harvinaista, hyvin harvoin foorumilla tuollaisista kokemuksista postattu, mutta ei aivan tavatonta.

5. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230

Kerran tapahtui niin, että soittaessa pääsin kuulemaan kahden henkilön välisen keskustelun, he eivät kuulleet minua vaikka yritin osallistua.

Kaksi kertaa on tapahtunut niin, että kaikki 3 keskustelijaa kuulivat toisensa. Kummassakin tapauksesa se erikoinen piirre, että soitin yhtäaikaa kaverin kanssa kaverille joka vastasi ilmeisesti molempiin puheluihin yhtäaikaa tai supernopeasti puhelin liitti neuvotteluun. Jotain todella merkillistä tapahtui.

Myös itse olen soittaessani kuullut jonkun henkilön pölötystä pariinkin otteeseen linjojen läpi.

Myös olenmme kaverin kanssa kuulleet jonku puhuvan linjoilla, ei kuullu meitä.

Se miksi jotku törmää useammin ja jotku ei, johtuu mun kohdalla varmaan soittomääristä. Syitä en ole jaksanut selvitellä sen tieteellisemmin. Vaatii aikaa ja sitä ei ole. Toistaseksi riittää tieto, että niin voi käydä joskus ja sillä hyvä.

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Joskus on välipuhelu pettänyt niin että pidossa oleva on kuullut välipuhelun. (kyse ei vahinko 3:n neuvottelusta)

Jaa tämä viestiketju