1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelun kesto näkyviin M55:ssä..

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja JuhaK, 16/9/04.

1. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Huomasin vasta tänään, että puhelimen saa näyttämään puhelun keston puhelun ollessa auki. Aika siis juoksee koko ajan näytöllä kun puhuu, ja puhelun loputtua puhelin näyttää puhelun kokonaiskeston. Tämän ominaisuuden saa siis käyttöön näin: Valikko > Puhelutiedot > Aika/hinta > Hinta-asetuks. > Autom. näyttö (raksti ruutuun).

Mä en tiedä onko tää jo muutenkin yleisesti huomattu ominaisuus, mutta itseltä se ainakin on jäänyt piiloon. Ja kerron sen nyt sitten tänne, sillä voihan siitä olla hyötyä muillekin..

2. snage

Tykkäykset:
    0
    puhelutiedot

Kannattaa lukea ohjekirjanen läpi ensin.... sieltä saa hyviä vinkkejä

Esim tuo homma on selostettu sivulla 27....

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Re: puhelutiedot

Voi poikaparkaa. Sä oot ny ilmeisesti ikiloukkaantunut mulle siitä, kun huomautin sulle typerästä viestistäs, ja sun täytyy sen vuoksi huomauttaa tämän kaltaisista asioista? Anna kun mä veikkaan: sä oot ihan tuskassa selannu mun jokaisen viestin läpi, löysit tämän, ja sitten totesit, että tästähän sä voitkin ovelasti huomauttaa ja osoittaa suurta nerokkuutta? Voi voi.. Säälittävää.

No, mä en ollut huomannu tätä juttua ohjekirjasta, ja uskon, että ei oo välttämättä kovin moni muukaan. Ja vaikka olisikin, niin en usko tuosta vinkistä olevan haittaa kenellekään muulle kuin ilmeisesti sulle. Katsos, tein sen silkkaa ystävällisyyttäni ihan siltä varalta, että monilta on saattanut kyseinen ominaisuus jäädä huomaamatta.

4. kilpi

Tykkäykset:
    0
    Sama juttu mulla. Puhelin ollu jo vuoden, ja vasta pari viikkoo sitten hoksasin sen. Ja sillonki vasta kun luin siitä netistä.

Ei tuota ohjekirjaa oo kyllä niin sanasta sanaan tullu tavattua että ois sen pikku präntin siellä alakulmassa huomannu. Yleensä vasta kun on jotain ongelmia ollu niin on ohjekirjaa tullu selattua.

5. snage

Tykkäykset:
    0
    kestosta

Joo en ole vaivautunut viestejäsi tutkimaan... Ja tuohan on ihan asiallista palautetta että löytyy ohjekirjasesta asiaa aiheesta.

Mutta jos yritetään asia pohjalta lähteä uudelleen liikenteeseen niin minulla olisi kanssa yksi hauska juttu heittää. löytyy toki ohjekirjasestakin tietoa asiasta.

Onko moni kokeillut laittaa soittajan naamaa näkyviin kun kaveri soittaa.
    Ei tarvitse välttämättä olla omaa kameraa siinä M55 puhelimessa.. vaan jos löytyy digi kamera, ja se datakaapeli niin homma onnistuu kun muokkaat soittajan kuvan jollain kuvan käsittely ohjelmalla kokoon 101x80 pikseliä ja heität sen datakaapelilla luuriin sinne pictures kansioon vaikka.

Sitten valitset osoitekirjan valikosta henkilön jonka naaman haluat näkyvän kun tulee puhelu. Valitse muokkaa ja plärää sitä listaa alaspäin ja siellä on se kuva kohta. Valitset kamerasi arkistosta haluamasi kuvan joko Sillä M55 kameralla otettu tai muokattu kuva joka on otettu omalla digikameralla. Siitä sitten vaan tallennat ja kun kaveri soittaa niin sen namaan on näytöllä siistii...eikö

6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Re: kestosta

Katohan joo, sivullisethan voikin lukea tuon sun edellisen viestin niin kuin se olisikin vain ystävällinen huomautus (eiväthän ne voi tietää sun yyveiden sisällöstä)..
    Mut mä tiedän totuuden pinnan alta.

Jos taas asiaan palataan, niin mullakin on käytössä tuo sun mainitsema kuvaominaisuus. Oli hyvä mainita siitä, monille voi olla hyötyä..

Jaa tämä viestiketju