1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puheluiden yhdistäminen

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja ZupaDupa, 6/7/03.

1. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Tuossa lueskelin uuden liittymän papereita ja kohdassa "Liittymään sisältyvät palvelut" oli kohta "Puheluiden yhdistäminen". Tarkoittaako tämä että voin soittaa 2 henkilölle (tai toinen heistä/molemmat soittavat minulle) ja yhdistää heidän puhelut ja itse lopettaa puhelun? Saakos tätä palvelua hyödynnettyä 3650:llalla?

2. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Kyllä tuo ainakin 5100:lla toimii, on muuten aika v*tun ärsyttävää kun kolmekin äijää puhuu siellä vaan...

3. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Valitettavasti kyllä. Tässä piilee myös vakavan hyväksikäytön mahdollisuus (tämä siis vihjeenä kuinka välttyä tulemiselta hyväksikäytetyksi, ei ohjeeksi sen käyttämiseen); henkilö pyytää lainaksi toisen henkilön kännykkää ja soittaa sillä puhelun, jonka siirtää heti itselleen. Linja soiton kohteen ja sen oman kännykän välillä säilyy avoimena - vaan laskut menevät alkuperäiselle soittajalle, vaikka puhelu hänen kännykästään onkin jo lopetettu. Siinä siitten on isällä ja äidillä huuli pyöreänä kun saldorajoituksesta huolimatta tyttären laskun loppusumma sanoo 400€. Eikä tyttö muista edes soitelleensa minnekään, lainasi vain jollekin puhelintaan mutta tämäkin puhui ihan nopeasti... :(

4. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Mutta kuinka tämä käytännössä tehdään? Ainakaan puhelimen ohjeista en löydä mainintaa ko. toiminnosta.

Entäpä jos tekisin neuvottelupuhelun ja itse lopettaisin puhelun? Jäisikö muille puhelu auki?

Mutta en ymmärrä tuota että itse saisi laskua jos yhdistää toisten puhelut. Jos esim. soittaa 118 niin hehän voivat yhdistää suoraan eikä se varmaan ilmaista ole.

5. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    En ole koskaan tuota yhdistämishommaa kokeillut (koska en tunne tarvetta käyttää väärin kenenkään toisen liittymiä).

118 (kuten myös monissa muissa paikoissa) on hieman kehittyneemmät nuo puhelinjärjestelmät. ;)

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos puhelu käynnissä ottaa siihen kolmanneksi normaalin välipuhelun, sen jälkeen valinnat -> yhdistä tai siirrä edelleen.

7. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    neuvottelu on sika hauskaa kikkailua... dna maratonilla. :))

8. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Me taas avasimme Markatalolta muutaman Radiolinjan liittymän joilla jokaisella saa puhua yhteen Radiolinjan liittymään vuoden ilmaiseksi. Minä voin soittaa isälle ilmaiseksi ja jos on asiaa äidille niin käsken isän ohjata puhelun äidille, jollekka soittaminen isän liittymästä on ilmaista. Vähän menee turhaksi kikkailuksi mutta on täysin ilmaista.

Jaa tämä viestiketju