1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puheluiden katkeilu

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja TCall, 27/4/03.

1. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla tuli tälläinen ongelma tässä loppuviikosta. Kun mulle soittaa joku ja kun vastaan ja puhuu noin pari minuuttia puhelu katkeaa. Näin on käynyt kaikille, jotka ovat soittaneet minulle. Radiolinjallahan on nyt se vastaaja päivitys menossa, joten voikohan tuo olla siitä kiinni? Pitää laittaa RL:lle viestiä... Toivon todella ettei puhelimessani ole vikaa nimittäin en jaksa viedä sitä uutta 3510i:tä ekaa kertaa huoltoon :( Vanhahan kävi 7 kertaa/8viikkoa huollossa :(

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Itselläni on ainakin toiminut Radiolinja ilman katkeiluita Tampereen seudulla.

3. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Minullakaan ei mitään ongelmia Radiolinjan kanssa...

Kannattaisi varmaan soittaa Rällän tekniseen tukeen ja kysyä onko alueella verkkopäivityksiä tms.

4. tuutinen

Tykkäykset:
    0
    Puheluiden katkominen on sen verran usein esiintynyt puhelinten vikana, että kannattaa ikävä kyllä huollossa käydä sitäkin näyttämässä.. Noita aina pari kuukaudessa tulee vastaan, vaikka toki voi vika olla verkon päässäkin. Kerran muistelisin kyseessä olleen myös viallisen sim-kortin.

Toivottavasti vika löytyy pian.

5. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nyt olen vähän kysellyt kavereiltani jotka ovat soittaneet. Kaikilla on sammunut puhelimet kun ovat soittaneet minulle! Miten voi olla mahdollista? Voiko puhelimeni/sim-korttini sammuttaa soittajan puhelimen? Kiva Nokiani sammuttaa jo toisten puhelimia ;)

6. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Niin onko muuten kukaan kuullut tälläisestä, että puhelin sammuttaa toisen puhelimen? Ihme juttu kyyyllä :/

7. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Kerran on mulle käynyt noin. Puhuttiin kaverin kanssa ja tsädäm, puhelu katkesi. Kun soitin takasin huomattiin että kummankin puhelin oli sammunut. Mulla Bene Q kaverilla N7110, kumpikin RL verkkossa. Tapahui jotain 2 vuotta sitten.

Jaa tämä viestiketju