1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelinten hinnat Suomessa?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Noora, 15/12/04.

1. Noora

Tykkäykset:
    0
    Hei!

Minulla on kysymys. Ja se on että minkä hintasia kännykät ovat Suomessa? Ja sitten tietysti kyllä Nokian kännykät!

Se on kun asun Alankomaassa ja minun kännykkä on vähän niin kuin "kuollut". Että olen katomassa mistä löytyis hienon uuden. Mutta ei ole yhtään tietoja että minkä hintasia ne sielä päin on! Ja onko edes mahdollista ostaa sieltä päin kännykkää missä ei ole "sim-lockkia"??

Kiitos!!

Noora!

Korjattu huono otsikko. -veppis

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
  3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    No on täällä suht edullista tai ainakin neutraalia tämä hinnoittelu, että ei mitään sikahintaisia kännykät siis ole. Mäkitorppa on tavallinen matkapuhelinkauppa ja esim. Puhelinkioski on nettikauppa. Noista pitäisi saada osviittaa Suomen hinnoista. Ja Suomessa puhelimet ei ole lukittuja, joten voit tunkea sisään minkä kortin haluat, sillä mikään operaattori ei harrasta Suomessa sitä, koska se on laitonta...

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jeps, laki ei mahdollista tälläistä Suomessa.

5. ColonelFoxhound

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 6 Plus
    ..onneksi. Sim-lock olisi kauheinta mitä Suomessa voisi rintamalla tapahtua!

Jaa tämä viestiketju