1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelinta mahd. hyvillä internet ominaisuuksilla?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja jyko1, 10/6/10.

1. jyko1

Tykkäykset:
    0
    Hakusessa olisi puhelin mahdollisimman hyvillä internet-ominaisuuksilla. Olen huomannut, että enpä puhelintani enää lähestulkoon muuhun käytäkään kuin netin selailuun ja nykyisenä puhelimena siis Nokia N95. Isompaa näyttöä kaipailisin, kosketus-sellainen mielellään. Pääasiana siis mahdollisimman "tietokonemainen" internetin ja sähköpostin selaaminen. Valmistajalla ei väliä, suomenkielinen käyttöliittymä plussaa. Myös lähiaikoina ilmestyvistä malleista kertokaa! Hintaakaan ei tarvitse juuri miettiä, eli kaikki vaihtoehdot kuuntelen. Kiitos jo ennakkoon avustanne!

2. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Kannattaa tehdä itse vertailua Nokia N900:n, HTC:n Android-puhelinten ja iPhone 4:n välillä, että mikä niistä tuntuu itselle parhaalta. Itse suosittelisin ensiksimainittua, mutta eiköhän näille kaikille löydy täältä puoltoääniä.

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mä ainakin uskaltaisin näitä Andoid-laitteita suositella. Pari päivää HTC Legendiä käyttäneenä oon huomannut, että eipä oo ikinä ollut kännykän nettiselailu näin helppoa, nopeaa ja mukavaa. Mulla oli tätä ennen S60 3rd-luuri, mutta sillä ei kyllä netin selailu ollut yhtä mukavaa kuin tällä. Muutenkin kätevää, kun facebook- ym. päivitykset ja esim. youtuben saa suoraan työpöydälle.

Varmaankin toki isompinäyttöiset kuten N900 sopivat tarkoitukseen vielä paremmin, joskaan en tiedä minkälainen sen nettiselain on. Mutta peruskäyttöön tämä HTC tarjoaa varsin hyvät puitteet. Myös flashtuki löytyy tästä Legedistä. Tuossa on arvostelua em. puhelimen selaimesta: http://www.gsmarena.com/htc_legend-review-462p8.php

Jaa tämä viestiketju