1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelinta hintaluokassa 250-350e

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja joqqu, 10/7/10.

1. joqqu

Tykkäykset:
    0
    Hei!

Tuntuu olevan paljon samankaltaisia malleja markkinoilla, että hankala valkata sitä sopivaa. Kaivataan kokemuksia & suosituksia!

Elikkäs hakusessa seuraavanlainen puhelin:

-Android
    -Kosketusnäytöllinen
    -Hinta korkeintaan n.350e
    -Pääasiallinen käyttö: Internet (3G) ja musiikin kuuntelu (MP3, FM)
    -Plussaa hyvästä akkukestosta

-Kameran tasolla ei suurta merkitystä

Tässä muutamia malleja, joita olen tutkiskellut:

Samsung Galaxy Spica
    Samsung Galaxy 3 i5800 (tulossa)

HTC Tattoo
    HTC Magic
    HTC Wildfire (tulossa)

Acer Liquid

Sony Ericsson XPERIA X8 (tulossa)

Myös muita voi ehdottaa.

2. HateBreeder

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 8
    No jos voit laittaa vielä joitain kymmeniä euroja tuohon niin saisit ostettua käytetyn Htc Desiren. Suositemtelen ehdottomasti jos vai kelpaa käytetty! Unohda tuo spica, se on surkea. Esim. Htc herokin voisi olla hyvä.

3. joqqu

Tykkäykset:
    0
    Käytettynä ostaminen ei sytytä. Uuden vempeleen haluan :)
    Mitä tulee budjettiin, niin 350e on kyllä aikalailla maksimi ilman erittäin painavaa syytä. Budjettia olen jo valmiiksi venyttänyt, alunperin kun katselin n. 200e hintaisia vempeleitä.

4. HateBreeder

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 8
    No voithan käskeä saada kuvia luurista ennen kuin ostat. Kaikki ostamani luurit ollut kyllä semmoisia, etteihuomaa sen ikää vaikka olisivatkin esim 2kk vanhoja tms. Suosittelen htc heroa jos haluat uuden luurin. En tosin tiedä sen hintaa.

5. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Itselle löysi HTC Hero hetkeksi tiensä 170€ hintaan ja oli hyvä kapistus..Nyt käytössä HTC Touch Diamond 2 joka mielestäni selkeämpi käyttää tai sitten totuin tähän nopeammin, Herossa Android, tässä winkkari 6,5...

Jos uutta haluaa niin sopimuksella luuria hakemaan, vaihtoehtoja riittää..

6. Tulpo

Tykkäykset:
    0
    Itse pohdin Htc Wildfiren ja Samsung Galaxy 3 i5800 välillä. Wildfiressa prossu on aika huono, mutta vaikuttaakohan se kovinkaan paljon.
    Prossuhan on kuitenkin samantasoinen kuin Herossa. Kamera taas olisi Wildfiressa vastaavasti parempi kuin Samsungissa, mutta se ei ole kuitenkaan niin tärkeä ominaisuus minulle. AndroidSuomen sivuilla kuitenkin Wildfirea aika paljon kehuttiin ja se nosti kinnostusta puhelinta kohtaan.

Taas toisaalta Samsungissa olisi tehokkaampi prossu, mutta kamera on huonompi.

Jaa tämä viestiketju