1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelinnumeron vaihto ja siirtymäaika

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja merzy77, 25/7/05.

1. merzy77

Tykkäykset:
    2
    Minulla on tarkoitus vaihtaa puhelinnumeroa. Aion näet karsia tiettyjä soittajia kokonaan pois soittolistaltani ja etteivät tavoita minua enää.

Olen jo hankkinut liittymän. Sim-kortti tulee jossain vaiheessa postissa kotiin.

Nyt kysyisinkin, että mikä on järkevin tapa toimia siirtymäaikana?

Aion pitää entistä liittymää vielä jonkin aikaa. Onko järkevintä tehdä ko. liittymästä soitonsiirrot uuteen liittymään ja ruvea ilmoittelemaan uutta numeroa vain niille, joiden haluaa olla yhteydesä.

Maksavatko Elisalla soitonsiirrot toisesta elisan liittymästä toiseen. Nämä molemmat liittymät ovat elisan liittymiä.

Kertokaa omia kokemuksianne/ehdotuksianne. Otan mielellään vastaan hyviä neuvoja.

2. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    292
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    Elisalla ovat soitonsiirrot sekä "omiin" että elisasta>kolumbukseen maksuttomia

tuo ajatuksesi on varmaan ihan toimiva,älä vahingossa soittele näille ei toivotuille siitä uudesta numerostasi

3. sipuli

Tykkäykset:
    5
    Itse laittaisin vanhan kortin/numeron kakkosluuriin jos vaan nurkista tai gigantista tai markantalosta (Moto c115 39e, hintavihjeet) sellainen löytyy. Ja pitäisin kahta luuria siihen asti että "kaikki" toivotut soittavat uuteen numeroon. Nimittäin itse käytän aika paljon tekstiviestejä joita ei kai vieläkään voi siirtää.

tyhmä kysymys, mutta onhan uusi numero salainen? Etteivät ei-toivotut soita numerotiedustelun kautta sinulle. Ja frendit tietävät että uutta numeroa ei anneta ei-toivotuille.

4. merzy77

Tykkäykset:
    2
    tyhmä kysymys, mutta onhan uusi numero salainen? Etteivät ei-toivotut soita numerotiedustelun kautta sinulle. Ja frendit tietävät että uutta numeroa ei anneta ei-toivotuille.[/quote]

Kysymys ei ole tyhmä, vaan ihan asiallinen. Tilasin liittymän salaisena, niin on ollut edellinenkin, mutta on kertynyt sellaisia soittelijoita, joiden en enää halua olevan yhteydessä minuun. Toisena riesana olen huomannut sen että, jos on erehtynyt laittamaan puh. numeronsa johonkin kilpailuun, niin se menee sitten jonenkin markkinointiin ja alkaa tulemaan kaikenmaailman kaupustelupuheluita. Kun kysyy tiukkana, että mistä olet saanut numeron vastataan, että oelt osallistunut kilpailuun ja sieltä numero on otettu.
    Nyt en enää laita numeroa mihinkään muualle, kuin välttämättömiin.

5. Guest Vieras

Puhelinnumeron päivitys tekee sillointällöin ihan hyvää. Oma numeroni vain on jo niin monessa paikassa että voisi missata hyödyllisiäkin puheluita.

Ne jotkut soittelijat minun täytyy vain kestää, paitsi jos pahaksi menee.

Itse olen pitänyt kakkospuhelimessa sitä vanhaa numeroa ~kuukauden ja irtisanonut sitten. Mulla on uudenveroinen 1100 kakkosluuriksi jos tarvitset ;)

Jaa tämä viestiketju