Miksi ei puhelimen myyjä tarkista puhelimen softan versiota myydessään sen asiakkaalle? Tähän mennessä aina kun olen ostanut uuden laitteen, olen jonkun vian takia joutunut käymään päivitystä ruinaamassa...
Minä olisin ollut tosi iloinen jos myyjä olisi sanonut jo ostohetkellä että "katsotaanpas nyt kuule vielä tämä ohjelmiston uusin versio tähän, jookosta?". Jos päivitys on jo kaupan (huolto monasti samassa) koneella, päivitys on aivan hetken homma. TÄMÄ olisi palvelua!
Kauppaan tulleesta erästä ei tarvitse kuin 1 tarkastaa, niin tietää kait jo päivityksen tarpeen. Onko päivityksistä tietäminen VAIN myyjän henk. koht. kiinnostuksesta kiinni, vai tuleeko maahantujalta infoa niistä?
Oi miksi, miksi, kertokaa minulle, Te puhelinmyyjät jotka täällä kirjoittelette!
Minä olisin ollut tosi iloinen jos myyjä olisi sanonut jo ostohetkellä että "katsotaanpas nyt kuule vielä tämä ohjelmiston uusin versio tähän, jookosta?". Jos päivitys on jo kaupan (huolto monasti samassa) koneella, päivitys on aivan hetken homma. TÄMÄ olisi palvelua!
Kauppaan tulleesta erästä ei tarvitse kuin 1 tarkastaa, niin tietää kait jo päivityksen tarpeen. Onko päivityksistä tietäminen VAIN myyjän henk. koht. kiinnostuksesta kiinni, vai tuleeko maahantujalta infoa niistä?
Oi miksi, miksi, kertokaa minulle, Te puhelinmyyjät jotka täällä kirjoittelette!