1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelinmaailma ja erittäin positiivista palautetta

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja T315, 7/7/03.

1. T315

Tykkäykset:
    0
    Jeps, elikkä ei voi kuin kehua tätä avattua puhelinmaailman nettikauppaa. Palautteet käsiteltiin nopeasti, puhelimella oltiin yhteydessä kiitettävästi ja nouto onnistui vielä kello 20 aikoihinkin! Kaikenkaikkiaan erittäin positiivinen kokemus. Tähän kun vielä lisätään kilpailukykyinen hinta, niin voiko sitä muuta enää toivoakkaan? :)

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Kyllä on samanlainen positiivinen kokemus.
    Kaksi kertaa jo käyttänyt palvelua.
    Ja nyt ostin uuden akun 6310i:hin,ku oli alkuperäinen edullisesti.
    Se akku on kyllä tosi hyvä.Latasin n.20h ekan kerran ja laitoin la aamuna sen luuriin ja ollut koko ajan päällä. On soiteltu ja myös soneran eurotarjoukset ja tekstaria menny ja korttia vaihdeltu(3sim-adapteri). Ja vielä on täydet pykälät akussa! Uskomatonta!
    Siis aitoa tavaraa tuntuu olevan.

3. doze

Tykkäykset:
    0
    Minulla on samasta lafkasta varauksessa pari motorolan v500:sta ja tähän mennessä palvelu on ollut erinomaista! kun olen pariin otteeseen tiedustellut tulevien mallien yksityiskohtia (värejä jne), niin vastaukset on tullut heti samana päivästä ja ovat tiedustelleet asian aina tukusta, jos eivät ole itse tienneet.. Muutenkin palvelu on ollut ystävällistä ja erittäin nopeaa.

4. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Täytyy pitää liike muistissa kunhan Nokian 7700 saadaan myyntiin ;)

5. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse olen saanut mitä parhainta palvelua www.puhelinmaailma.fi myyjiltä ja tehnyt vaikka kuinka monta hyvää kauppaa.Olen jo monta kertaa ostanut puhelimia ja tulen jatkossa käyttämään tämän firman palveluksia paljonkin.Suosittelen reilua ja mukavaa kaupankäyntiä sopivin hinnoin näiden myyjien kanssa.10+ arvosana omalta osaltani.
    P.S.Parasta tässä se noutomyymälä Pitäjänmäessä,jos asut pääkaupunkiseudulla:)

6. Touho..

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Htc one dual sim
    Lisätään nyt vielä kehuihin myös hinta joka on edullinen.

7. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Lopetti toimintansa siis tänään 27.4.2004.
    Miksiköhän? Kaveri tienas tarpeeksi? Tai sitten ei?

8. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Aika yllättävä lopetus. ;(
    Vai ilmoitettiinko tosta aikaisemmin?

9. paul_a Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Epäilisin että ei. Perustelut: moni tykkää hypistellä puhelinta ennen ostoa -> kivijalkakauppa. Sitten noita verkkopuhelinkauppoja on suomessa aika monta, mm. mobbe.fi, puhelinkioski.fi, verkkokauppa.com, lohenette.com - ja jo muutenkin ne jotka todella haluavat ostaa puhelimen halvemmalla ostaa sen saksasta.

Eli epäilisin että katteet kävivät liian pieniksi ja kilpailu liian kovaks. on varmaan melkein 24h tuo verkkokaupan pitäminen.

10. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Aikamoinen yllätys...kerran ehdin asioida ja kaikki toimi moitteettomasti. Harmin paikka!

Toisaalta löytyyhän muitakin laadukkaita online-kauppoja kuten mm. Puhelinkioski ja Idesan pahimpaan puhelinnälkään. ;)

11. rewcast

Tykkäykset:
    0
    Mistä Arska9500i nyt saa niitä puhelimia ostettua? Eikä enää auta mainostuskaan.. ;) Mukavalta kaupalta näytti, no, lopettamiselle voi olla monia syitä, tod.näköisin kannattamattomuus. Mutta eivät ne kaupat siihen loppuneet.

12. Anonymous

Tykkäykset:
    0

Arska9500i saa ihan samasta paikasta,kuin ennenkin.Puhelinmaailman tilanne ei muuta mun puhelinten saantia mitenkään(Mun vakkari paikka elää ja voi hyvin edelleenkin).

Kyllä mulla rewcast fyrkkaa on ostaa vaikkapa ihan liikkeestä kuin liikkeestä vaikka ihan suositushinnoinkin ;)

Tiedän kyllä syyn lopettamiseen,mutta mun tehtävä ei ole muiden henkilökohtaisia asioita foorumilla kertoa.Syy on hyvä ja ymmärrettävä. Hattua nostan pojille siitä viisaasta päätöksestä.

13. rewcast

Tykkäykset:
    0
    Ok, läpällä tuon heitin. Ja se täytyy muistaa, että pelimies myy aina tappiolla (toivottavasti ei ollut Puhelinmaailman pitäjien motto).

14. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Juu juu,ei mulla muuta edes tullutkaan mieleen. Tappiolla pitää aina myydä,kunhan pysyy foorumilla reilun miehen maineessa. Lapset nähköön ennemmin nälkää,kunhan maine ei vaan mene;)

15. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö Arska mihin Konalan Mäkitorpan pojat on siirretty, kun myymälä on lopetettu?

16. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Juttelin silloin kun Konalaa purettiin ja (Pekka) sanoi,että Pitäjänmäen Mäkitorppaan siirtyvät.Ei myymälän puolella ole poikia näkynyt,mutta olisko sitten siellä takahuoneissa yritysmyynnin puolella. En itse enään käytä Mäkitorppaa ja siksi en perään ole kysellyt.

17. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
  18. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Siltä vänän näyttää... Mutta miksi? kun kerran eivät näytä jatkavan puhelinmaailmaa. Fiksuinta olisi ollut se, että ostavat puhelinmaailman ja jatkavat sitä vanhalla nimellä.
    Mutta toivottavasti tietävät mitä tekevät.

19. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Mikä oli myyntihinta ja miksi elektroniikkatukku ostaa matkapuhelinlehden.

20. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Sitä minäkin ihmettelisin, mikäli tuo olisi ollut matkapuhelinlehti, mutta se oli matkapuhelinkauppa.

Jaa tämä viestiketju