1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelinkioski.com , Hintojen vertailua...

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja JPJ, 21/11/02.

1. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vertailin tossa puhelinkioskin hintoja mm. Gigantin hintoihin.. Tulos oli tämä:
    Gigantti --------Puhelinkioski
    M50 189,- 179,-
    C55 249,- 217,-
    3510 159,- 167,-
    7210 549,- 525,-
    7650 575,- 569,-
    8910 835,- 799,-
    Gd67 255,- 249,-

Joten suhteellisen kovat hintaerot joillakin puhelimilla... Ainoastaan 3510 näyttäisi noista olevan halvempi Gigantissa. Gigantin hinnat ovat viimelehdessä olevat hinnat. Ainakin mikä minulle viimeksi tuli =)
    Että jos oon tota T300:sta hankkimassa niin Kioskista se pitää hankkia!

E:muokkasin otsikkoa..

2. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl
    Lainaus puhelinkioskin sivulta

3. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Luin tuin kyllä, mutta aattelin vielä pistää pikku mainostukset että hyvät ihmiset ostakaa täältä ne puhelimet! Säästätte ja Esalle "bonusta" ;o)

4. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl
    mä tossa koulussa ajattelin matikantunnilla että jos mulla olisi joku nettipulju niin pistäisin johonki lehteen ilmotuksen esim "myymme normaalia halvemmalla puhelimia luotettavasti netinkautta" että kato jengi ymmärtäis ja sitte päätyy foorumille ja muuten selailee ja ettimään kännyköistä tietoa netistä ja ei välttämättä ostais sitä nokiaa vaan harkitsisi jotain muitakin merkkejä en sillä että nokia olisi huono...mutta yleensä kun asiaks on ostamassa puhelinta ni tulee kysymys että "onko nokialta tullu uutuuksia"
    ja toisi ainakin uteliaita asiakkaita... (mutsi yritysalalla)

5. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Suhtaudun aika epäilevästi nettikauppojen mainosten tehoon painetussa mediassa, mutta saatan kokeilla esim. Keltaista Pörssiä jossain vaiheessa.

Puhelinkioskissa merkkien markkinaosuudet poikkeavat aika paljon kokonaismarkkinoista, joilla Nokian osuus noin 70-80 €. Nokian osuus on tähän asti ollut alle 40 %, Siemensin osuus n. 35 % ja Sony Ericssonin vajaat 30 %.

6. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toi muuten on aika halpa puhelin sulla Esa T300:nen.. Oulussa liikkeissä maksaa kato 399,-
    Mutta ajatteleppas Esa jos toi "puhelinkioski" tulis jäis yhtä hyvin ihmisille mieleen kun joku "europehouse.fi" Varmaan aika lailla myynti moninkertastuis. Mutta toki saat silläkin hyvää mainostusta että varmaan joku 500-1000 foorumilaista suosittelee tätä jollekin!

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Hinnat eivät välttämättä ole edes vertailukelpoisia, koska Gigantti myy usein mistä lie haalittua tavaraa, ja olen ymmärtänyt että Puhelinkioskin tavara on virallista maahantuontitavaraa.
    Siemensin takuu ei ole mulle varmasti selvinnyt Gigantin osalta, Gigantti mainostaa 2v, no se on selva. Mutta pitääkö Siemensin huoltojen hoitaa asia vai Giganttin. Huolloista aikoinaan kyselin niin vastaukset ristiriitaisia.

8. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No sitä paremmalla syllä täältä on halvempi ostaa.. ;o)

9. nicke

Tykkäykset:
    0
    muistakaa, että puhelinkioskissa "pitää" maksaa vielä postimaksut..
    Mutta, onhan nuo silti halvempia.

10. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    mulla on tuttu ostaa kännykkää oon suositellu puhelinkioskii ku sieltä saa paljon halvemmalla varsinkin nuot muut kuin Nokiat kuin täällä tuppukyläst....

11. JPJ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä, kaikkihan ne nykyään puhuu puhelinkioskista.. Tänään tein kaupat yhden n. 60-70 vuotiaan miehen kanssa joka puhuo puhelinkioskista ;o)

Jaa tämä viestiketju