1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelinkioksin todella turhauttava liittymätöppäily.

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja Joonas_A, 26/1/04.

1. Joonas_A

Tykkäykset:
    0
    Tilasin ennen joulua puhelinkioskin sivuilta Zeroforty-liittymän leffalippukylkiäisten toivossa. Sain muutamassa päivässä kotiin kirjattuna kirjeenä liittymäpakkauksen ja sopimuksen. Ajattelin että tämähän on hyvää palvelua. Noh, sopimuksessa lukee toivottu siirtymäajankohta 29.12 ja viereen kirjoitettu kuulakärkikynällä viivästyy tästä. Ajattelin sitten kun viikot kuluivat että on kyllä jo aika kovasti viivästynyt, viime perjantaina soitin soneran asiakaspalveluun tiedustellen että koskakohan mahtaisia avautua ja sanoivat ettei heille mitään sopimusta ole toimitettu ja mistä oikein olen liittymäni tilannut?! Annoin tiedot ja aspan tätäi sanoi soittavansa Esalle(?) ja ilmoittavansa sitten minulle. Sain hetken päästä tekstieviestin soneralta, jossa kerrottiin Esa Isopahkalan luvanneen lähettää sopimuksen vielä perjantain aikana. Nooh, soittelin tänään taas sinne aspaan että onkos uutta tietoa asiasta? "Ei meillä kyllä tänne ole mitään sopimusta tullut, suosittelen että faksaat meille sen omasi jos sulla sellanen on". Joo, kiva kiva, tätä se on palvelu parhaimmillaan. Ensin tilataan, sitten odotetaan, sitten patistetaan ja lopuksi tehdään kuitenkin kaikki itse. Tämän kun ois tiennyt niin ois kyllä liittymä hankittu suoraan soneralta ja viis veisattu parista leffapiletistä!

2. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    "Viivästyy tästä" ilmoitin, koska liittymäsopimus oli lähetettävä normaalista poiketen postitse Soneralle. Normaalisti liittymätilaukset lähetetään netin kautta Soneran Avaaja-liittymänavausjärjestelmällä. Järjestelmässä olleen vian/puutteen (tiettyjä numeroja ei voinut lähettää sähköisesti) takia Soneran Kauppiaspalvelu neuvoi lähettämään sopimuksen postitse (faksia minulla ei ole käytössä).

Perjantaina 24.1 minulle soitettiin Soneralta ja pyydettiin lähettämään sopimus uudestaan. Lähetin sopimuksen ja e-tunnisteen sähköpostilla pe klo 11:54 Soneran ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen.

3. tomi74

Tykkäykset:
    0
    ja sonera kyllä tuntuu hukkaavan noita soppareita, kun on avaaja jumissa ja faksi pelleilyllä lähettää.

et melkein syyttäsin soneraa asiasta.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kyllähän näitä sattuu, kun paljon "tavaraa" liikkuu. Itselläni samantyylinen sopimuksen mystinen katoaminen välillä Mäkitorppa->Radiolinja. Ja itse piti kaikki selvittää kuntoon, hyvityksiä ei tarjonnut kumpikaan, vaan syyttelivät toisiaan. (Eivät sentään minua ;)

5. tomi74

Tykkäykset:
    0
    koklaankin enskerralla syyttää asiakasta että on ryssiny jotain. kaikki mitä tarvii liikuttaa häviää ennemmin tai myöhemmin, ainakin osa

Jaa tämä viestiketju