1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin USAsta?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Teukka, 24/5/04.

1. Teukka

Tykkäykset:
    0
    Onko jollain tietoa missä hintatasossa puhelimet liikkuu rapakon toisella puolella? Dollari kun ois melko halpa Euroon nähden..
    Lisäksi onko jollain tietoa amerikkalaisista halvoista nettikaupoista..? Joitain oon kattellu mutta ne ei ollu kovin edullisia..

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Itse joskus ohi mennen katselin ikkunoista eikä noi nyt niin paljon ainakaan silloin (n. 1v sitten) olleet halvempia kuin suomessa, että olisin itse ostanut.

3. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Takuuongelmat kannattaa muistaa.

4. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Jenkkilästä en itse lähtisi puhelinta ostamaan, koska siellä on käytössä erilaiset verkot, kuin täällä (GSM 850/1900) sekä CDMA.
    Ennemmin lähtisin Saksasta tilaamaan, jos puhelinta Suomessa haluaisin käyttää ja hinnanalennusta kaipaisin.
    Pääasiassahan siellä on puhelimet operaattorituettuja ja sim-lukittuja joitain poikkeuksia lukuunottamatta.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    suosittelisin ennemmin ostamaan euroopasta ku sillon toimii takuu suomessa

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Kyllä Saksassa on lähes kaikilla (nettikaupoilla) myös lukitsemattomille hinnoittelut, vai puhutaanko kenties eri asiasta.

7. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Blur varmaan meinasi, että jenkeissä on suurin osa lukittuja.

Mutta juu, saksasta kannattaa tilata. Silloin tietää mitä saa ja takuuasioissa ei tarvitse vaikeroida. Saksassa on kaiken lisäksi halvat puhelimet. Ja euron ansiosta rahaliikennekin sujuu paremmin.

8. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ja jos ei ole tuliastuonnista kyse, joutuu maksamaan tullit ja alvit.

9. juhilus

juhilus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE K750i ja SE P800
    Niin, jos jää paketti tullissa kiinni;) Kymmeniä kertoja tullialueen ulkopuolelta tavaraa tilanneena, voin kertoa, että ei aina jää.

10. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    En kyllä itekkään lähtis amerikasta ostamaan, jos erikoisempaa puhelinta halut nii ennemminkin aasiasta...

11. GeeEsEm

GeeEsEm Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Jolla
    Lieneekö asianlaita yhtään muuttunut, nyt kun dollarin kurssi olisi suht' suotuisa?

12. peki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia e51, Telefinland, T-mobile
    Minkalaista kannya oot ajatellut? Kyllahan niita talla kurssilla kannattaa jo tsekata. Kaveri ostaa kymmenia iphoneja Losissa ja lahettelee niita Eurooppaan. Itse toin ennen kannyt Suomesta tanne Miamiin. Nyt on toisin pain.

13. arvola

arvola Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    660
    Puhelinmalli:
    P9 Plus
    Olen syksyllä lähdössä Atlantin taakse ja mietin miten se iPhonen osto käytännössä parhaiten onnistuu. Apple Storea ei tainnut Applen sivujen mukaan Mainessa olla. Mistäs muualta niitä saa?

14. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Syksyllä voi olla tilanne toinen kuin nyt. Tosin mikään ei viittaa etteikö Apple Storessa olisi edelleen myynnissä, myyntiehdot voivat muutua suuntaan tai toiseen. Myös itse tuote voi muuttua.

15. Prike

Tykkäykset:
    0
    Olis tiedossa dubaista suomeen tuotu lähes uusi nokian luuri. Miten takuu hoituu kun kuitenkin euroopan ulkopuolelta lähtöisin? Onko normaalit 2 vuotta?

16. Minni

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Note III
    Nokialla on Euroopan laajuinen takuu, eli muualta tuoduilla puhelimilla ei ole takuuta. Huollot toki korjaavat ne, mutta asiakas maksaa hinnaston mukaisesti.

Jaa tämä viestiketju