1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin/puhelin+mp3-soitin

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Yhdis, 2/7/08.

1. Yhdis

Tykkäykset:
    0
    Noniin, eli tässä oon ajatuksissani pyöritelly semmosta asiaa, että jos ostaisin jonkun puhelimen Käyttäisin puhelinta musiikinkuunteluun ja yleisenä yhteydenottovälineenä internettiin (lähinnä irkkailua, sähköpostia, ja sen sellaista)

1) Millä puhelinoperaattorilla saa ilmaiset datasiirtomaksut halvimmin?

2) Vaiko: Ostaisin jonkun hieman halvemman (äly)puhelimen, ja erikseen vaikkapa ~ 8 gt iPodin. Äänenlaaduissa eroa?

Mitkä muut puhelimet voisivat olla hyviä minulle?
    Mieluiten puhelimessa saisi olla sekä kosketus- että qwerty-näppäimistöt, mutta ei pelkkää kosketusta.

HTC S730 hyvä?
    Ja mieluiten Windows Mobilea ihan.

2. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Ilmaisia et saa millään operaattorilla, mutta kiinteät ovat melko lailla samanhintaisia nykyään joka operaattorilla.

Kyllä erillisissä soittimissa on edelleen parempi äänenlaatu kuin puhelimissa. Itse ainakin suosin edelleen puhelimen ja soittimen erillään pitämistä.

Itse ainakin pidän enemmän HTC TyTNin kun S730:n mallista. Isompi näyttö on paljon mukavampi käyttää, vaikka resoluutio onkin sama. Ei tuolla erillisellä numeronäppäimistöllä QWERTY:n lisäksi niin paljon mielestäni tee.

3. Yhdis

Tykkäykset:
    0
    Oho, oli siis puhe kosketusnäytöstä. My bad.

No ehkäpä se olisi ihan järkevää ostaa nuo ihan erikseen, jos jonkin 8 gb mp3-soittimen keksisi. Sitä en kuitenkaan tullut tänne kysymään vaan nyt sitten ihan jotain qwertyllistä, mahdollisesti noin 300-400 € välistä maksavalle puhelimelle. Ominaisuuksina siis tuo

-mahd. kosketusnäyttö
    -liukuva qwerty
    -microSD-korttipaikka
    -mahdollisuus internetiin (lähinnä jotain irkkiä, sähköpostia, youtube)
    -3.5 stereo
    -3g
    -windows mobile 6.0 ->

Mahd puhelimia:

Tytn, s730..

Jaa tämä viestiketju