1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin/ pda wlan:lla ja isolla näytöllä.(Taisi löytyä sopiva :)

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja gloid, 4/10/07.

1. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Eli olisi tarvetta isonäyttöiselle puhelimelle, jossa on wlan. Täytyy olla siisti ja mielellään takuu voimassa. HTC Tytn:ä pienemmät laitteet.

Myös uudehkot pda:t kiinnostaa, kunhan wlan löytyy.

Kaupat pitäisi tapahtua, Savonlinna - Mikkeli - Lahti - Hämeenlinna, Forssa tai lähialueet. Ajelen nimittäin noiden paikkojen läpi perjantaina 12.10, joten siihen kun saisi kaupat sovittua :) Forssa alueella myös myöhemmin.

Jos nyt jollain on jotain tarjota niin sähköpostilla juhamm@gmail.com tavoittaa parhaiten.

E:Kiitos kaikille jotka puhelimia tarjosi. Taitaa Htc:n p3300 minulle tulla, vaikka budjetti ylittyy ja matkaa tulee n.100km lisää :D

2. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Löytyy Nokia N80, jossa tosin muutama naarmu takakannessa, etupuoli hyvässä kunnossa. Tässähän on kohtuullisen kokoinen näyttö ja wlan, mukaan kaikki mitä alkuperäisessä paketissa tuli sekä 2gt muistikortti. Olen nyt intissä parolassa, joten jos hämeenlinnan seuduilla ajelet niin täältä voisi noutaa:) Hintapyyntö 235e.

3. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Kiitos tarjouksesta, mutta en ole oikein vakuuttunut noista Nokian slider- malleista.

4. rixa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
  5. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Eipä oikein satu reitille ja vähän turhan eksoottinen malli minulle :)

6. norikazu

norikazu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Lumia 625
    Mulla ois Fujitsu Siemens Pocket Loox 610, mutta se ei taida sopia tohon kokoluokkaan....

7. gloid

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mate 7
    Vähän näyttää kyllä kookkaaksi menevän. Mutta kiitos nyt kuitenkin tarjouksesta :)

Jaa tämä viestiketju