1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin n 300e hintaluokassa??

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja kraisane, 27/2/15.

1. kraisane

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820
    Tällähetkellä on Lumia 820 ja olen ollut siihen suht tyytyväinen,mutta lupasin
    sen pojalle-> joten itelle pitäis nyt sitten katella uusi.
    Tuohon 300e luokkaan sopii monenlaista puhelinta...Olen sellainen "peruskäyttäjä"
    ja toivoisin luotettavasti toimivaa kapulaa.Pelaa en ja sovellustarvekkaan ei ole
    tuottanut Microsoftilla ongelmia.
    Valokuvia ei enää tule otettua kuin puhelimella,joten kamera saisi parantua.
    Olen lukenut kokemuksia ja seuraillut tarjontaa ja päätynyt seuraaviin vaihtoehtoihin.
    Lumia 830 (248e) ja LG G2 (299e 32gb)
    Kummassakin on kohtuullinen kamera,Optisella kuvanvakaimella.Akkukesto taitaa
    molemmissa olla hyvä ja näyttökin varmaan kelpaa.
    Mutta kumman nuista nyt sitten laittaisi ?? tai onko "mustaa hevosta".
    Lumia 830:sen ketjussa tunnutaan olevan kohtuu tyytyväisiä....LG G2:n ketjussa
    on monenlaisia ongelmia,Mutta en oikein saa selvää,että liittyykö ne suoraan puhelimeen
    vai johtuuko osa "rooteista" ja käyttäjien säätämistarpeesta (ite en harrasta kumpaakaan)

2. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6616
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Ottaisin noista 830:n kun kerran entinenkin ollut WP ja olet siihen ollut tyytyväinen.

3. dale.jr

dale.jr Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    202
    Puhelinmalli:
    950 DS, Erifon
    Ota se 830. Jos vielä parempaa kameraa haluat niin 930 mutta hinta hieman nousee

4. kraisane

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820
    Itekkin olen laittanut tuon 830:n etusijalle.
    930 olis tetysti parempi,mutta minun käytössä sillä ei juuri merkitystä
    ole,akku vain taitaa kulua nopeammin.No,ehkä paremmalla kameralla
    olis merkitystä.

5. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2807
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    käytettynä hommaat jostain 930 hyväkuntoisena niin laskee vähän hinta :)

Infra tykkää tästä.
  6. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6105
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Onhan tuossa 930:ssä jonkin verran parempi kamera niin megapikseleissä (20 vs 10) kuin optiikassakin. Molemmilla saa hyvässä valossa erinomaisia kuvia ja hämärässä otetuissa kuvissa 930:n supersämpläys (20mp kuvasta "puristetaan" 5mp kuva) häivyttää jonkin verran kohinaa ja saa kuvan näyttämään paremmalta.

Lisäksi 930:ssä on amoled-näyttä vs 830 LCD. Tosin 830:ssä on sitten glance näyttö johon ilmeisesti olet jo tottunut 820:ssä.

Elämä on valintoja täynnä ja tässä yksi lisää

Itseltäni löytyy molemmat ja sanoisin että 930 saa oman ääneni. Vähän käytettyjä 930:ä myydään todella halpaan hintaan.

7. kraisane

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 820
    Nykyisessä 820:ssä on myös tuo Amoled näyttö ja vilkaisunäyttö...on palvellut
    parivuotta ihan hyvin...vilkaisunäyttö on kyllä sellainen,että kun siihen on tottunu
    niin saattaa olla vieroitusoireita :)
    Puhelimen osto käytettynä tuntuu jotenkin riskaabelilta,mutta olen kyllä sitäkin
    palstaa täällä seurannu

8. crsin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    58
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6
    Jos käytetyn ostat niin katot että kuitti tulee mukaan ja ostat vaikka joltain myyjältä kenellä on palautteet kunnossa. Riskit on noin minimoitu.
    Lumia 830 varmasti olisi ihan riittävä sulle myös. 930 taitaapi olla oikeestaa joka osa-alueella parempi, tosin ilman tuota vilkaisunäyttöä.

Jaa tämä viestiketju