1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin kameralla; suosituksia kiitos.

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja jussia, 29/5/03.

1. jussia

Tykkäykset:
    0
    Moi,
    olen lähdössä vaihto-oppilaaksi ensi vuonna ja olen ajatellut nyt ostaa kesällä jonkun puhelimen jossa olisi myös mahdollisuus kameraan tai siinä itse puhelimessa olisi se kamera, kun olisi kiva näpsiä kuvia jokapuolelta ja lähetellä frendeille ja vanhemmille niitä tekstiviesteinä. Puhelimen ei pitäis olla liian iso, semmoinen että mahtuu taskuun aika huomaamattomasti. Mitään ultrahienouksia ei tarvitse olla, kalenteri sun muut perinteiset jutut riittää. Mitä suosittelisitte? Oon itse ajatellut Nokia 7250, mutta onko muita (hyviä) ideoita perusteluineen?

Kiitos :)

2. maci

Tykkäykset:
    0
    7250:n kamera on varsin huono, joten sillä ei paljoa näpsitä, pienihän se kyllä on. Jos käy vähän isompi vehje niin 3650:n kamera on huippuluokkaa. Kannattaa myös harkita SonyEricsson t68i+communicam tai siemens S55+lisukekamera. Näytöt ovat molemmissa varsin kehnoja, joten et välttämättä kuvasta paljoa saa selvää, mutta esim. tietokoneelle siirrettynä kuvat ovat todella hyviä.

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Jos kamera täytyy löytyä ja puhelimen olla pieni niin vaihtoehdot taitaa olla Nokia 7250(i), Sony Ericsson T610 ja Samsung SGH-V200.

edit: Näistä kaikista löytyy CIF-kamera. 7250 ja Samsung ovat jo myynnissä. 7250i ja SE kohta.
    edit2: Itse en suosisi noita lisäkekameroita, koska suurella todennäköisyydellä se ei kuitenkaan oo koskaan tarvittaessa mukana.
    edit3: Ja kuten mainittua 3650:ssa on parempi kuvanlaatu kuin 7250(i):ssa. Markkinoiden paras vieläkin.

4. jussia

Tykkäykset:
    0
    Niin, kameran pääasiallinen tarkoitus on että saan lähetettyä kuvia muihin puhelimiin ja välitettyä fiiliksiä, kyllä mä kunnon kameralla muut kuvat otan. Kiitos :)

5. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Sitten varmaan riittää joku noista mun jo ehdottamista luureista hyvin :)
    Kattelet vaan miten niiden muut ominaisuudet vastaavat sinun tarpeitasi, Sony Erkki kaikkeista halvin.

6. jussia

Tykkäykset:
    0
    Hmm.. Toi SE tuntuu vaan niin vieraalta ajatukselta, että kyllä mä varmaan tohon Nokiaan ennemmin kallistun, mutta katsellaan :)

Ja kiitos vielä!

7. zxqw

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung S4
    Äläs hätäile =) Mieti vielä samsung sgh-v200:sta se on aika näpsäkännäköinen peli. Mutta jos et pidä "simpukka" mallisista puhelimista, niin joku nokia on varmaan hyvä vaihtoehto.

8. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Hyvä valinta jos haluaa briljantin näytön ja äänet, mutta ei tartte Javaa taikka mailia (ei tosin ole 7250(i):ssakaan).

9. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja jos haluaa vielä sähköpostin niin Panan GD87... Siinä on hyvä kamera, 65000 värin näyttö, hyvät äänet ja sähköposti. Ihan hyvä peli, omasta kokemuksesta voin sanoa. :eek:)

10. jussia

Tykkäykset:
    0
    Sähköpostin voin käydä kyllä ihan tietokoneenkin avulla lukemassa, ei mun liikenne sen saralla NIIN kiivasta kuitenkaan ole :) En siis tarvitse mitään ylihienouksia.

11. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ok! Mut Panan kamera on ihan hyvä! Vaikka ottaakin näytön kokoisia kuvia niin ne voi helposti suurentaa puolet suuremmiksi, ehkä jopa 3 kertaisiksi... :eek:)

12. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mut panalla on hintaakin ihan kivasti

13. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Jos Jenkkeihin menossa, niin sitten sellainen puhelin, missä on 1900-taajuus. Mm. N7250:ssä on sellainen.

14. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Jos kännykkäkamera kyseeseen, niin kannattaisi vaihto-oppilaana varmaan suosia mallia, jossa se todellakin integroitu, niin kulkee koko vuoden mukana matkassa. Matkapuhelinkameroiden laatu kun on mitä on, niin kannattaisi valikoida joku mallia, jossa se on edes siedettävä.. Ettei ihan turhan panttina..

15. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Onhan tuo myös 3650:ssakin.

Jaa tämä viestiketju