1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin juuri minulle

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tctic, 30/8/04.

1. Tctic

Tykkäykset:
    0
    Nokia 6610 alkaa olla elämänsä ehtoopuolella ja hakusessa on uusi puhelin.
    Vaatimukset ovat seuraavat:
    -Luokan 10 gprs, mahdollisesti edge
    -Iso ja toimiva näyttö
    -Kohtuullinen koko
    -Helppo käyttö
    -Kamera ja mp3 soitin saavat olla mukana
    -Muistikortti
    -Hinta alle 500€
    -Saatava Suomesta!

Omat ehdokkaat:
    Nokia 7610, ei edgeä ja luokan 6 gprs
    Nokia 6600, ei edgeä ja luokan 6 gprs, laatuongelmia (?)
    Nokia 6230, pieni näyttö
    Siemens S65, ei edgeä ja mp3 soitin puuttuu
    SE k700i, ei muistikorttia

Mitä muita vaihtoehtoja löytyisi erittäin luotettavasti toimineen 6610:n tilalle? Samsung, sharp ja muut vähemmän tunnetut merkit jätän arvoon arvaamattomaan. Suomesta siksi, että jouduin maksamaan eräälle saksalaiselle nettikaupalle 65€ siitä hyvästä että heidän järjestelmänsä ei toiminut ja he lähettivät minulle puhelimen jonka tilauksen olin jo perunut.

2. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    ehdotan Siemens SX1 : stä, kaikki tarvitsema löytyy. Gprs tosin taitaa olla luokkaa 8 ?
    Hyvä puhelin hyvillä ominaisuuksilla, suosittelen.
    Toinen olisi SE P800, ei löydä uutena mutta käytettynä saa jo 300 pintaan.
    Myös SE P900 saa käytettynä alle 500e ...

3. Tctic

Tykkäykset:
    0
    Sx1:n gprs on luokka 10. Edgeä tuossa ei ole. Tuon käyttö oudon näppäinjärjestyksen osalta vähän epäilyttää. Viimeiset 10v on ollut nokian puhelin ja niiden yksinkertaisuuteen on jo päässyt tottumaan.

Käytettyä puhelinta en ajatellut ostaa. Puhelin on vähän niin kuin nainen, koskaan ei tiedä mitä käytetyn mukana saa. ;)

4. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    juu, 10 näyttäs sx1 : ssä olevan. no sen sanon että, näppäinjärjestelyn takia ei kannata luuria jättää ostoslistoilta, nimittäin näppäimiin TOTTUU ! ja sx1 : ssä on s60 käyttöliittymä, eli sama kun nokian 6600 ja 7610 : ssa .. ym. muissa s60 luureissa, eli puhelinta on helppo käyttää.
    Itse vaihdoin kanssa nokia 6610 : sta sampan kautta tähän siemenssiin ja helppohan tätä on käyttää, valikot on yhtä loogiset kun nokiassa / selkeät.
    Käytettyjen suhteen olen samaa mieltä kanssasi, vain kakkosluurit saatan ostaa käytettynä, en sen kalliimpia. Käytettyjen suhteen voi aina tulla yllätyksiä . :)

Jaa tämä viestiketju