1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin hyvällä kameralla ja tekniikalla/ominaisuuksilla kytkynä

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Jukssu, 28/10/09.

1. Jukssu

Tykkäykset:
    0
    Eli olisi tarkoitus tehdä puhelinhankinta.
    Tärkeintä olisi, että puhelimesta löytyisi joku 8 Mpix kamera (en muista nähneeni parempaa), toimiva nettiselain, tarpeeksi muistikapasiteettia (tosin taitaa olla noissa uusimmissa puhelimissa mahdollisuus laittaa muistikorttikin), radio, mp3-soitin, qwerty plussaa. Ja käteisostona tuota en voi tehdä, joten kytky mahdollisuus välttämätön.

Olen itse ainakin jo jonkin aikaa tuota Samsungin Omnia HD:tä katsellut. Mutta löytyykö muita vastaavanlaisia luureja? Tai muuten niin hyviä, että kannattaisi harkita.

2. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Jos pikseleiden perään olet, niin kannattaa tutustua: Samsung Pixon 12

Ainakin dna:lta löytyy kytkynä.

Tässä vielä suht kattava arvio laitteesta.

3. BorG Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    79
    Jos se kosketusnäyttö ei ole pakollinen, niin N86 on ehdottomasti loistava valinta. Sen saa jo alle 400€ mikä ei o ollenkaan paha hinta.

http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/keskustelu/showthread.php?t=51752
    http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=84105
    http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-n86-8mp

Yksinkertaisesti loistava älypuhelin, 8mb laajakuva optiikalla varustettu kamera, a-gps, radiolähetin/vastaanotin, netti, musiikki, office ohjelmat, leffat+tv-out, 8gb sisäinen muisti +32gb laajennettavissa jne.

Itse olen tällä puhelimella napsinut noin 1200 kuvaa :p

Toinen vaihtoehto mistä en paljoa ole kuulllut on Samsungin Pixon 12. Olen pari kuvaa sillä nähnyt ja värit eivät olleet kohdallaan, tämä voi tietenkin olla kuvaajasta kiinni, sillä GSMARENAssa puhelin sai todella hyviä kuvia aikaiseksi.
    Pixonissa on huonompi akkukesto, N86 itse asiassa hyvä akunkesto, Pixonissa kosketusnäyttö(jos sitä haluaa), Pixonissa myös Xenoni+(huono)LED, N86 dual led on oikeesti hyvä pimeässä joten tässä ei ole juurikaan eroa. Pixonissa ei ole yhtä paljon toimintoja, hintakin on noin 250€ enemmän :F
    Pixonissa ei 3.5mm kuulokkeille, vain 150MB muistia, ei steroe kaiuttimia.

Jos itse haluaisin hyvän kamera puhelimen "juuri nyt" niin joku noista olisi kyllä valintani. ~650€ ja hieman parempi kamera(ehkä en voi varmuudella sanoa) vastaan ~400€ ja muuten parempi puhelin (oma mielipide).

4. Jukssu

Tykkäykset:
    0
    No jos tuo pixoni on muuten niin huono puhelin, niin onko sitten paljon muilla ominaisuuksilla eroa Samsungin Omnia-HD:ssa tai Omnia II:ssa kun tuossa mainostamassasi Nokialaisessa?

Jaa tämä viestiketju