1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin hyvällä ääninauhurilla?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja ZupaDupa, 26/6/06.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Olen lähdössä kuukauden matkalle ja haluaisin mukaan puhelimen jolla voin nauhoittaa pitkiä keskusteluja. Lisäksi puhelimessa tulee olla bluetooth, kaiutinpuhelin ja mieluiten myös MP3-soitin. Olen karsinut seuraavat puhelimet joista luultavimmin valitsen yhden:

- Sony Ericsson Z530i
    - Samsung SGH-X300
    - Samsung SGH-X650
    - Siemens CX75

Haluaisin tietää minkälaiset ääninauhurit kyseisissä puhelimissa on. Voiko äänittää niin kauan kuin muistia riittää? Minkälainen laatu? Mihin muotoon tallentaa? Mielellään lyhyt kuvaus kaikkien mallien nauhureista, sillä hinnalla on myös merkitystä.

2. Richie_79

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Räätälöity Samsung Galaxy s7
    Itse panostaisin mielummin johonkin avoimen käyttiksen omaavaan älypuhelimeen. Esim. johonkin s60 luuriin, kuten Nokia 6630. Saat niihin useita erilaisia ääninauhurisovelluksia erilaisilla ominaisuuksilla. (kuten esim. loputon nauhoitus niin kauan kuin muistikortissa on tilaa, voit valita eri ääniformaatteja jne.)

3. ZupaDupa

Tykkäykset:
    0
    Ei kiitos. Minulla oli jo vuoden S60 luuri mutta kyllästyin odotteluun ja jatkuviin kaatuilemisiin. Lisäksi yksi hankintakriteeri on hinta, johon S60 puhelimet eivät varmaankaan sovellu.

4. timantti

Tykkäykset:
    2
    zte axon 7

5. jartsuli Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    355
    ^ aihe on varmasti edelleen hyvin akuutti

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju