1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin haussa

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja Ebx, 22/8/09.

1. Ebx

Tykkäykset:
    0
    Budjetti n.200e

Tarjouksia kehiin niin katotaan löytyskö sopivaa :)

Vain 3g-puhelimet

2. VS79

Tykkäykset:
    0
  3. kimmo Vieras

Ihan noin itsesi ja tarjoajien kannalta ajatellen voisi olla eduksi jos edes hieman luettelisit ominaisuuksia/toimintoja mitä luurissa pitäisi olla. Toki merkkikin/malli eduksi, jos jotain ajateltu.

4. aabee

Tykkäykset:
    0
  5. Mantsa

Tykkäykset:
    0
    N93i

Mites ois nokian n93i.. Kunnoltaan kuin uusi ja pakettiin kuuluu kaikki mitä uutenakin, ei oo kylläkään takua, mutta toimii kuin unelma. Tossa linkki mistä saat lisä tietoa itse puhelimesta http://www.puhelimeni.fi/uutiset/index.php?itemid=501 kuvia voin lähettää jos kiinostus herää ja lähtee alle 200e /hp. 155e)..

6. naigelj

Tykkäykset:
    0
    nokian e90 ?

7. Ratamaali

Ratamaali

Tykkäykset:
    0
    Vai hakusessa

Kelpaisiko Nokia 5800 XM tai Nokia E71 white ?

8. VS79

Tykkäykset:
    0
    Sovin puhelinkaupoista tämän kaverin kanssa viimekuun lopulla. Sovittiin, että hän maksaa sovitun hinnan tässä kuussa, koska saa silloin rahaa.
    Nyt kun olisi sovittu kaupantekohetki, niin kaveri ei otakaan mitään yhteyttä. Laitoin hänelle sähköpostitse kyselyä, mutta eipä ole vastannut

Liekö ostanut jo puhelimen muualta, eikä nyt kehtaa ilmoittaa minulle, että perutaan sovitut kaupat. Mene ja tiedä, aivan sama.

Ihan vaan ajattelin ilmoittaa tännekin, että miten tämä kaveri käy kauppaa.
    On minulla hänen tarkemmat yhteystiedotkin mutta en näe tarpeelliseksi ahdistella kaveria enempää.

Jaa tämä viestiketju