1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin hakusessa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Mobilisti, 22/3/06.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Mobilisti

Tykkäykset:
    0
    Uutta puhelinta olen ostamassa tän vanhan 6610:n tilalle, hintaa >300e kun opiskelija olen :)

Olen katsellut Nokian 6230i ja Samsungin SGH E-760. Aikalailla samaan hintaluokkaan sattuvat ainakin mbnetin hintaseurannassa ja puhelinkioskissa.
    Nokiassa huolettaa näytön naarmuuntuminen kun ei ole simpukka ja Sampsassa taas tuon muistin (96,5mt) loppuminen kesken. Näytöissä ei taida kovin suurta värieroa olla vaikka Nokia 65t ja Samsung 262t väriä onkin?

Musiikkia kuuntelen joskus ja kamera olisi hyvä olla mahd. hyvälaatuinen kun en digikameraa omista. Videokuvalla ei väliä kunhan selvää saa hämärässäkin kuvista&videosta...Myös mahdollisimman pitkä valmiusaika olisi hyvä (kokemuksia eri puhelimista?). Voiko Noihin malleihin ladata sen lukitussoftan joka kyselee salasanaa aina avattaessa vai onko se vain joidenkin mallien ominaisuus? Kännissä tulee seilattua aina ja jos puhelin hukkuu niin salasana on aina parempi kuin normaali näppäinlukko :(

Ja eräs tärkeä pointti olis et uudella puhelimella sitten kuulee jotai esim. autolla ajaessa&meluisissa tiloissa....nykysellä ei ole mitään mahdollisuuksia kun ei tahdo saada puheesta selvää edes pihalla kävellessä jos tuulee/autoja ajaa ohi (ja kuulo on todettu hyväksi armeijan setien tarkistuksessa n. 6kk sitten:))

Saa ehdottaa mitä tahansa puhelinta alle tuon 300e luokassa kunhan ominaisuudet on edes tuonnesuuntaan...

2. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Onko käytetyt poissa laskuista?
    W800i menis tohon luokkaan sillon aika hyvin...

3. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju