1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelin ei mene enää päälle, kun yritin päivittää sitä.

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Yufina, 26/2/07.

1. Yufina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    29
    Pistän tämän nyt tännekkin, jos joku osaisi auttaa minua.

Ajattelin tässä päivittää puhelimeni (K800i). No aluksi puhelimen oma päivitys juttu ei toiminut. Heitti jotain erroria PRKL. No sitten päätin kokeille tota tietokoneen kautta päivittämistä. No sen jälkeen kun piti painaa C ja pistää USB-liitin kiini, niin ei tapahtunut mtn, vaikka odotin vähän aikaa ja nyt puhelin ei edes suostu menemään päälle. Joudunko tuon nyt lähettämään takuseen vai saako tuon korjattua jotenkin?

Ennen tuo tietokoneen kautta päivittäminen on onnistunut hyvin.

EDIT: Tuntuisi ihan kun akku olisi loppu tai jotain. Tosin ei se siitä voi johtua, kun puhelimessani oli akkua yli 70%. Mutta minulla ei satu olemaan laturia tällä hetkellä ja tietokoneen kautta tuo puhelin ei suostu latamaan.

2. ACDC

ACDC

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Aino
    taitaa olla huoltoreissu edessä...ja kun alkaa päivittämään niin akun pitäisi olla TÄYNNÄ (100%)

3. Yufina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    29
    No viempä puhelimen huomenna huoltoon. Pitääpi ensikerralla ladata akku täyteen ja jatkossakin.

4. j0n1

Tykkäykset:
    0
    Jep ihan sama juttu mulle tapahtui N93:sen kanssa. toista viikkoa nyt takuussa ollut :)

5. Tehy03 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    82
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Päivitys kuluttaa tosiaan akkua älyttömästi...

6. Megalo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 8GB
    Kokeile ensi kerralla päivittää on-air siis ilman USB piuhaa, jos se menis paremmin.

7. lanzeri

Tykkäykset:
    0
    Ja olet ottanut akun irti ja pistänyt takaisin kiinni? Näin pitää tehdä aina päivityksen jälkeen, onnistuipa päivitys tai ei.

8. espenleka

espenleka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Missä noin sanotaan? Olen päivittänyt sonyerkkejäni (w800i ja k800i) kumpaakin kerran, ja molemmilla kerroilla ei ole tarvinnut alkaa mitään akkua nykimään irti.

9. Megalo

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia N95 8GB
    Päivityksen jälkeen tulee viesti että, "irroita akku asenna sim kortti, ja pane akku takaisin." En kylläkään itsekkään ole koskaan sitä tehnyt, mutta niinhän se ohjelma väittää.

10. Juzt Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    133
    Ainakin minulla tietokoneen kautta päivittäessä softa käskee ottamaan SIM-kortin pois ennen päivityksen tekemistä ja vastaavasti pistämään takaisin päivityksen jälkeen. Molemmissa mainitaan akun irroittaminenkin, mutta tämähän on väistämätöntä jos sen SIM:in aiot irroittaa/laittaa takaisin.

11. Yufina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    29
    Kokeilin myös ladata sen päivytyksen puhelimeen mutta ja sekin valitti, että päivitys epäonnistui (ennen kun päivitn USB kautta). Akun ja sim kortin otin monet kerrat pois, mutta sekään ei auttanut...

No puhelin ollut nyt tasan 2 vko huollossa. Enkä edes vaihto puhelinta ole saanut >_<

Eikös tuon pitäisi saada kohtuullisessa ajassa takasin (2vko?)? Ja mites tuo vaihto puhelin? Eikös niiden pitäisi antaa sellainenkin? Olis tarves saada edes jonkulainen puhelin.

12. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kylmä aavistus on, että eivät pidä kiirettä puhelimesi kanssa koska takuuseen tuo ei mene. Tai ei ainakaan pitäisi mennä. Itse aiheutetut källit hoidetaan omasta pussista.

2 viikkoa ei ole missään laissa kirjoitettu sääntö vaan enemmänkin ohjeistus. Kohtuullinen aika on 2-3 viikkoa huollossa eikä vaihtopuhelinta ole pakko antaa. Mitäs menit sössimään.

13. Hemppa

Hemppa

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S

14. duppiduudiksi

Tykkäykset:
    0
    Menee takuuseen. Juuri eilen tuli oma puhelin huollosta, koska kämmein päivityksen.

Jaa tämä viestiketju