1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimien turhat toiminnot

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Conda, 11/2/03.

1. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Oletteko törmänneet moniin toimintoihin, joita ei tule käytettyä? Tässä joitakin 6510:n osalta, joita mulla ei tule käytettyä:

-wap
    -gprs
    -tehtävälista
    -infra
    -lompakon korttitoiminnot
    -sekuntikello

sekä operaattoriominaisuutena
    -palveluvalikon toiminnot

2. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    6610 en ihme kyllä ole löytänyt mitään hyödytöntä toimintoa. Vastaajaa minulla ei ole joten kaipa sen voi laskea turhuudeksi.

3. --- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jaa-a. Automaattinen näppäinlukko/puhelimen sammutus ainakin. Pelejä en myöskään käytä, mutta ne voi Siemensissä onneksi poistaa kaikki. Niin ja äänikomennot tietysti, kiitti AT vihjeestä.

4. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuossa taitaa olla sellaiset palvelut joille minä en näe tarvetta missään muotoa. Kaikki muut noista listalla olevista on kyllä enemmän tai vähemmän käyttökelpoisia.

Nojaa ... pelit on kyllä aika turhia, niistä ei ole juuri muuta hyötyä kuin töissä tupakkatauon ajaksi - en siis menettäisi mitään jos niitä ei olisi.

5. Aero

Tykkäykset:
    0
    GD87:ssa turhat toiminnot ovat kaikki puheohjausjutut. Siis en ole koskaan käyttänyt niitä missään puhelimessa (paitsi T28s:ssä kun se oli leson näköistä koska kellään ei samanlaista toimintoa ollut :). Pelejäkään en paljoa pelaile. Kaikkia muita on tullut käytettyä, paitsi "Lataa" valikon ominaisuuksia, sillä niitä ei pysty käyttämään suomalaisten operaattoreiden rajausten takia.

6. Jousi

Tykkäykset:
    0
    No Nokian 5210:stä tulee mieleen aivan naurettava lämpömittari :D

Ja yleisesti nuo kamerapuhelimet on aika turhia ja ehkä niiden halventuessa uhkaa paljolti ihmisten yksityisyyttä.

7. bmw

Tykkäykset:
    0
    AT!!!

AT...

tuossa GD:ssähän on ymmärtääkseni jonkinlainen java-toiminto, mutta ei toimi suomessa> operaattorit eivät tue sitä...

entä sitten kun matkustan ulkomaille, siellähän liitymäni "vaihtuu" paikalliseksi operaattoriksi. Voinko siis ulkomailla ollessani ladata parit java-pelit puhelimeeni?

en kyllä itse usko, että tämä olisi mahdollista, ajattelin kuitenkin kysyä, kun Sinä näytät tietävän erittäin hyvin näistä luureista...

(sama homma, puheohjausta ei tarvi)

8. Aero

Tykkäykset:
    0
    Turhuudesta itse ajattelin täsmälleen samaa, ennenkuin oman kamerakännykän sain, enkä todellakaan enään ajattele niin. Harmittaa hitosti, kun olisin voinut kuvata yhden varkaustapauksen myymälän suljettua kun joku tyyppi juoksi Suomelaisesta kirjakaupasta pois kädessään muutama varastettu kirja. Olisin saanut tällä kameralla todella hyvän kuvan tyypistä, mutta sillon oli käytössä käykäinen 7210 :/

9. Zache

Tykkäykset:
    0
    Kaipa se kuitenkin on ihmisten eikä kameran syy. Toisaalta tuon oman p800:n kamera on sellasessa paikassa että ei sillä kyllä huomaamatta tai edes mukavasti ota kuvia, sillä halutessasi nähdä tähtäysruudun ja osoittaa kameralla kohdetta niin se on juuri sitä mainosten käsi ojossa kuvausta. Hyödytömyydenkin myönnän, sillä noilla kuvanlaaduilla, ei kuvilla juuri mitään tee ja joku 4megapixelin kamerakänny olisi kyllä hieno juttu.

10. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Äänikomennot on mun mielestä pirun käteviä esim. pidemmillä automatkoilla.

11. Vec

Tykkäykset:
    0
    Juu, eihän sitä luottokorttiakaan myönnetä ihan kaikille, varsinkaan alaikäisille. Eipä silloin tuolla lompakon korttitoiminnoilla mitään tekoa olekaan.

12. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ainakin on tuossa kyllä syynä, etten näe tarvetta wap-maksamiselle.

13. Whig

Whig Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    54
    Minä taas käytän noita kaikkia =) kamera tosin olisi minulle täysin turha kännykässä.

14. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minulle taas kamera tulis tarpeeseen...

15. Whig

Whig Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    54
    Tästä ei sitten aloiteta taas sotaa mutta jos kameraa todella tarvitset niin kannattaa ostaa ihan oikea digikamera.

Jos kamera olis kiva mutta ei todella tarvitse sitä niin sitten kännykamera voi olla ihan ok.

16. Aero

Tykkäykset:
    0
    Re: AT!!!

Ei valitettavasti toimi. Sinulla täytyy olla kokonaan toisen (ominaisuutta tukevan) operaattorin sim-kortti sisällä.

17. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No ei mulla nyt mitään ihan pro-tarvetta olisi, joten juuri siksi kännyn kamera sopii hyvin, ja on koko ajan käden ulottuvilla.

18. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Re: AT!!!

Mikä viritys siinä sitten on?

19. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nama ovat hyvia ominaisuuksia.

Nailla ei tee mitaan.

20. huippu

Tykkäykset:
    0
    Turhia toimintoja:

Langaton lompakko
    Lämpömittari
    Itselleni turha 3X160 merkkiset viestit.
    Chat-toiminto
    Profiilit ( sitt olisi hyödylliset jos saisi kuten Ericsson T68i:ssä,eli ne numerot joihin ei haluaisi vastata esim:Vapaa-aika profiililla, menisivät suoraan vastaajaan. Nokiassa tehty tyhmästi että puhelu tulee puhelimeen asti,mutta on äänetön.)
    Tehtävälista
    Pelit
    Itselleni turha on myös Infrapuna.
    Ja 5100:ssa on mielestäni turha tuo kalorimittari.

Jaa tämä viestiketju