1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimien synkronointi toisesta puhelimesta toiseen.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Laha, 24/7/10.

1. Laha

Tykkäykset:
    1
    Nyt ei ihan raksuta meikäläisellä, kuinka ois helpoin tehdä seuraavanlainen operaatio. Oma n97 kuoli "täysin", mutta nyt sain sen takuusta. Takuun aikana mulla oli kaverin E90 lainassa ja sain siihen ovi.comista päivitettyyn suurimman osan yhteystiedoista.

Nyt E90:ssä on joitain yhteystietoja mitkä pitäis saada N97:skaan, samoiten kuvia ja tekstiviestejä. Ovisuiten kautta tätä yritin, mutta se taitaa päivittää vaan puhelimesta tietokoneelle päin.. Ja ovisuitessa olis myös muutama numero, mitä ei mulla ollu ovi.comissa. Nekin pitäis saada N97:skaan nyt. Ja tyhmä kun olen, niin n97:sta ei ole kovinkaan tuoretta varmuuskopiota.

Perhana näitten elektroniikkalaitteiden kanssa...

2. Storck Vieras

Siellä se jossain asetuksissa on, kerrot vaan että puhelimesta puhelimeen, bluetooth päälle molemmista ja luvat kun antaa niin sillä selvä.

3. ilnux

ilnux

Tykkäykset:
    3
    Minäkin tein kerran näin, juuri samassa tilanteessa - kun toinen puhelin oli tullut huollosta. Sisäisellä tiedonsiirto aplikaatiolla sanoin että synkronoi ja sen jälkeen minulla oli kaksi tyhjää puhelinta. Se oli todellakin 'sillä selvä' ... :)

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    SyncML BT:n yli (sykronointi, tietojen tuinti jne), jos haluat yhteen suuntaan, niin laitteen vaihto/tietojen tuonti. Jos haluat kumpaankin suuntaan niin synkronointi. Toimii varsin hyvin ja jos kaksi laitetta pidempään käytössä niin tuolla voi päivittää laitteen tasoihin.

Se mitätietoja voi sykronoida riippuu vähän laitteesta, mutta osoitekirja, kalenteri jne. toimii.

Sen verran kananttaa olla tarkkana että jos toisesta poistaa tiedot ja sen jälkeen sykronoi , niin tiedot tietekin posituu toisestakin.

Ovi kalenteri ja osoitekirja on myös oivapaikka sykronoida nuo tiedot, sinne voi yhtäaikaan olla useampi laite paritetu.
    **
    Varmuuskopiot kannattaa tehdä ennen sykkaus/vienti/tuonti kokeiluja.

Jaa tämä viestiketju