1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimien sähköpostit

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Pinkkari, 4/5/05.

1. Pinkkari

Tykkäykset:
    0
    Hankin tossa uuden 3230:n ja nyt olen pääni puhki raapinut ton sähköpostin kanssa. Kun en saa puhelinta hakemaan/lähettämään posteja. Liittymä on saunalahti. Kaverilla kanssa sama ongelma... Mistähän tämä mahtaa johtua ja onko tämä yleistäkin? Toimii tietysti vaan jollain soneran liittymä ja posti yhdistelmällä???

2. tomsqu

Tykkäykset:
    0
    Oletko hankkinut asetukset? Mistä?
    Itse hain kaikki asetukset Nokian sivuilta ja ainakin mun 6630:ssa toimi ihan suoraan ne sähköpostiasetukset mitä sieltä sai. Sauniksen liittymä ja @netti.fi-osote.

3. sane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    13
    muista käyttää internet asetuksii ei siis wap. voit luoda uuden yhteysosoitten käyttäen oletusasetuksii ja sit vaihat nimen sopivaks ja yhteysosoitten nimeks internet.saunalahti. niin ja lähtevän postin palvelin on posti.saunalahti.fi

4. Pinkkari

Tykkäykset:
    0
    Noniin.. Johan alkoi toimia... Kiitoksia paljon avusta. Aika huonosti löytyy aiheeseen ohjeita saunalahden asiakas palvelusta tai nettisivuilta...

5. jiikoo811

Tykkäykset:
    2
    Jos joku viel kertois mitkä asetukset laitetaan luuriin ku käytössä on soneran liittymä. Eli yhteys asetukset on jo kunnossa hain Nokian sivuilta
    Mitä laitetaan kohtiin vastaanottava- ja lähettäväpalvelin?
    email mulla on jippii.fi loppuinen.

6. jaakko

jaakko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    21
    Puhelinmalli:
    Honor 8
    Saapuva palvelin: pop.saunalahti.fi (pop ja imap).
    Lähtevä palvelin: mail.inet.fi.

Onhan käytössäsi maksullinen jippiin posti? Ilmaispostia ei voi lukea muuten kuin netin kautta (WebMail).

7. Jusku

Jusku Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    149
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 (+Jolla)
    Etsitkö oikeasti edes vai etkö vain löytänyt?

http://saunalahti.fi/tuki/gsm/vo/ohjeemail.php

8. henz

Tykkäykset:
    0
    itse saan haettua, mutta en lähetettyä, sama vika kaverilla, missähän vika :/

9. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Väärä lähtevän postin palvelin. Käytä operaattorisi lähtevän postin palvelinta.

10. jiikoo811

Tykkäykset:
    2
    Ilmainen käytössä, enkä siitä kyllä maksamaan alakaan on niin vähän käyttöä. Ois vain ollut kiva jos luuriin ois saanut ne harvat postit mitä joskus tulee...

Jaa tämä viestiketju