1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimen (Z520i) nollaus

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jonttusein, 27/7/09.

1. Jonttusein

Tykkäykset:
    0
    Eli haluaisin nyt nollata minun SE'ni kokonaan, sillä siinä on ohjelmistot sekaisin, tai jotain vastaavaa. Eli kun painan siis puhelimen auki, tulee Please Wait, ja mitään ei tapahdu.

No, näppäränä ihmisenä sitten googlasin, ja löysin täältä koodin: 904060 + >
    Nyt minulla on ongelmana, että miten tuon plussan saa. Siis sehän on nollan kanssa samassa näppäimessä, eli kun painan sitä, sehän vastaa nollaa, joten puhelin ei resetoidu. Eli voisiko joku neuvoa?
    (Ja olen saanut muita noita näppäinkoodeja toimimaan, eli siis esim nuo, missä voi testata puhelinta ja IMEI'nin saan näkyville jne.)

Edit // Joo nyt tajusin, että sen plussanhan saa laitettua, jos puhelin olisi kunnolla päällä. Mutta minä en saa sitä, sillä puhelin ei käynnisty kokonaan ^_^

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Jos puhelinta ei saa päälle niin silloin ei voi perusnollausta tehdä. Ihmetyttää vain miksi puhelinta ei saa kuin osittain päälle, ilmeisesti SIM kortti puuttuu?. Laita SIM sisään ja sitten asetusvalikosta löytyy perusnollauskohtakin. Jos ei kyse ole SIM:in puuttumisesta niin sitten kannattaa yrittää puhdistaa kortin, kortinlukijan ja akun kontaktit. Jos sekään ei auta asiaa niin ei voi oikein mitään.

3. Jonttusein

Tykkäykset:
    0
    Kraaks. Siis tässä on se tilanne, että laitoin sieltä asetuksista palauttamaan tehdasasetukset joskus kauan sitten. Sen jälkeen puhelin meni pimeäksi, ja hetken päästä tuli "Please Wait", eikä mitään tapahtunut.

Nyt kun käynnistän kännykän, tulee sama please wait. Palkki liikkuu noin neljäsosan, jonka jälkeen se menee pimeäksi. Sitten taas tulee se please wait, ja palkki on taas "nollilla" ja sen jälkeen mitään ei tapahdu.

Olen kokeillut ilman simkorttia ja simkortin kanssa. Jos simkorttia ei ole, tuo teksti on englanniksi, ja jos simkortti on, teksti on suomeksi, mutta siltikään mitään ei tapahdu.

4. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Softa on seonnut.. se täytyy ajaa joko epävirallisilla softilla pakolla uusiksi tai huollossa.
    Sain kerran K800i samaan jamaan ku puhelin oli tietokoneessa kiinni ja käynnistin perusnollauksen samaan aikaan - takuu kun oli loppunut niin etsin netistä softat ja iskin puhelimeen, toimii taas. Tuo SEUS (SE Uptade Service) ei osaa päivittää käsittääkseni ko. tilanteesta puhelinta, ei ainakaan tapauksessani osannut.

Jaa tämä viestiketju