1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimen valinta.

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja edemoi, 17/8/09.

1. edemoi

Tykkäykset:
    0
    Eli olen hankkimassa uutta puhelinta vanhan mennessä rikki. Lähinnä käytän puhelinta tekstaamiseen, musiikinkuuntelemiseen, pelaamiseen ja tietenkin soittamiseen. Itse olen miettinyt noita Nokian 5730, 5800 ja 5630.

Kertokaa mielipiteitänne/käyttökokemuksianne noista kännyköistä.

2. t434

Tykkäykset:
    1
    Jos et fyysistä QWERTY:ä tarvitse niin noista suosittelisin 5800:sta. 5730:ssä pienehkö näyttö ja huono akku, 5630:ssä pieni näyttö ja vissiin huono akku siinäkin. 5800:ssa todella pitkä musiikintoistoaika (35h), hyvä akku ja iso ja tarkka näyttö (640x360 @ 3.2").

3. Jonskuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire Z
    Itse ostaisin noista tuon 5730:n. Kuitenkin kunnollinen näppäimistö on hyvä olla, jos kirjoitat paljon viestejä.

Itselläni oli tuo 5800 ja voin sanoa, että fyysisellä qwertyllä varustetulla puhelimella tekstiviestien ja kaiken muunkin kirjoittaminen on paljon helpompaa ja mukavampaa.

4. telliv Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    Tosin pelaaminen saattaa olla hiukan rajoitettua 5800:lla nabbuloiden puutteen vuoksi.

5. t434

Tykkäykset:
    1
    Onhan siinä näytöllä samat napit. Kyllähän sille hyviä pelejä löytyy, vähän erilaisempia tosin mutta kiihtyvyysanturin ja kosketusnäytön kanssa mennään. Itse käytän ennustavaa tekstinsyöttöä joka toimii ihan kivasti, tosin joutuu vaihtamaan qwertyyn melko usein koska kirjoittelen suomeksi, ruotsiksi sekä englanniksi.

Jaa tämä viestiketju