1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Puhelimen softan varmuuskopion tutkiminen?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja dsondrius, 15/2/07.

1. dsondrius

Tykkäykset:
    0
    N93 "kuoli". Huoltoon flashattavaksi. Mainittiin ettei kannata palauttaa aiempaa softabackuppia ettei käy sama homma. En muutoinkaan aikonut tätä tehdä vaan puhtaalta pöydältä aloittaa.

Noh, haluaisin kuitenkin selvittää, minkä niminen teema minulla oli käytössä aiemmin (oli niin hyvä), ja tämähän selviäisi tuosta backup.arc -tiedostosta... En vain siis viitsi sitä puhelimeen upata. Jotenki ronkkia sieltä se teeman nimitieto...?

2. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vaikka se varmuuskopion palauttaminen toisikin ongelman takaisin, niin aina voi sen jälkeen formatoida puhelimen ja aloittaa uudestaan "puhtaalta pöydältä". Ei se puhelin sillain "kuole", ettei formatointi auttaisi, ellei vika sitten ole juurikin firmwaressa.

3. dsondrius

Tykkäykset:
    0
    Joo kylmaar mutta jos formatoin ton luurin nii sit joudun taas aloittaan puhtaalta pöydältä, nyt kun se on iskussa (teemat & softat) (varmuuskopiohan ei palauta softia jotka asennettu). Sitäpaitsi vika puhelimessani oli sellainen, ettei se lähtenyt päälle, joten en saanut sitä itse sitte formatoitua (siksi vein sen huoltoon ylipäänsä) vai miten sen olisi saanut (käynnistettäessä sanoi aina "startup: järjestelmävirhe".

Elikkä mitenkäs nyt lähdettäisiin ratkaisemaan tilannetta :)

4. verimyrsky

Tykkäykset:
    0
    Eikö tosiaan? Nimittäin, kyllä minun mielestäni, kun olen päivittänyt omaa N93:sta ja 6630:stä, niin asennetut ohjelmatkin ovat luuriin putkahtaneet ja toimineet ihan kiltisti varmuuskopion palauttamisen jälkeen. Tosin, eipä noita niin paljon ole ollut, jotain pelejä ja näytönsäästäjää...

5. samumanu Vieras

Oisko sun softat ollu asennettu muistikortilla? Ja jos on koneen muistiin asennettu ni ei palauta?

6. hiphei Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä puhelimen muistiin asennetut pitäisi palautua varmuuskopiosta. Silti muistikorttia kannattaa useimmiten käyttää asennukseen, koska luonnollisesti ne puhelimeen asennetut ohjelmat vievät tilaa myös siellä varmuuskopiossa muistikortillakin.

Jaa tämä viestiketju